|
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:
|
|
|
MANAGING DIRECTOR - INTERNATIONAL HOLDING - POLAND, GERMANY, AUSTRIA. |
|
Firma: Renomowany holding szeregu profesjonalnych spółek, zarządzający eksploatacją znanych biurowców, centrów handlowych, hoteli, przychodni medycznych, hal produkcyjnych i magazynów, wraz z profesjonalną ochroną osób i mienia na terenie Polski, Niemiec i Austrii. Holding posiada od wielu lat własne spółki, własne technologie, zakłady produkcyjne i usługowe oraz własne specjalistyczne systemy informatyczne. Szybko rosnące portfolio renomowanych Klientów stanowi najlepsze odzwierciedlenie jakości oferowanych i realizowanych przez holding usług. Stanowisko Dyrektora Zarządzającego w centrali holdingu w Warszawie, jest nowo tworzonym stanowiskiem, wynikającym z przygotowań do realizacji rozszerzenia działalności gospodarczej na inne kraje Unii Europejskiej. |
Wymagania: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zarządzała całą działalnością holdingu i ściśle współpracowała z inwestorami, którymi są od wielu lat twórcy i prezesi kluczowych spółek wchodzących w skład tego holdingu. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie prowadzenie całości spraw biznesowych holdingu na terenie Polski, Niemiec i Austrii, a w przyszłości także na terenie innych krajów Unii Europejskiej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współtworzyła strategię rozwoju biznesu w Polsce i poza granicami kraju, nadzorowała realizację tej strategii w kraju i za granicą, w tym szczególnie: sprzedaż, marketing i rozwój oferty produktowej, doskonalenie technologii produkcji i jakości oferowanych usług, doskonalenie jakości obsługi klientów, sprawowanie nadzoru nad logistyką, finansami, teleinformatyką i sprawozdawczością holdingu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. |
Uwarunkowania: Znakomita znajomość nowoczesnego biznesu w zakresie zarządzania eksploatacją nowoczesnych biurowców, centrów handlowych i hoteli na terenie Polski i Unii Europejskiej. Mile widziana dobra, praktyczna znajomość zarządzania eksploatacją wysokogwiazdkowych hoteli na terenie Polski i Unii Europejskiej. Wyższe studia magisterskie w zakresie zarządzania, handlu lub marketingu, ewentualnie zachodnie studia w zakresie zarządzania hotelami. Mile widziane dodatkowe studia w zakresie informatyki i organizacji zarządzania procesami produkcyjnymi. Mile widziany dyplom MBA w zakresie marketingu strategicznego lub dyplom Executive MBA. Kursy i szkolenia specjalistyczne w zakresie: Project Management, Total Quality Management, Kaizen, Six-Sigma, 14 Zasad Toyoty, wykorzystania sztucznej inteligencji, marketingu strategicznego, trade marketingu, marketingu produktowego, promocji i reklamy, analiz finansowych, analiz inwestycyjnych, negocjacji kontraktów międzynarodowych, itp., będą dodatkowym atutem. Wymierne osiągnięcia zawodowe na podobnym stanowisku w renomowanej firmie krajowej lub międzynarodowej prowadzącej działalność w branży eksploatacji nieruchomości komercyjnych lub sieci hotelowych na terenie Polski lub Unii Europejskiej. Doświadczenie w tworzeniu, podtrzymywaniu i stałym rozwoju relacji biznesowych z kluczowymi klientami i partnerami firmy na rynku krajowym i międzynarodowym. Doświadczenie w praktycznym wykorzystaniu systemów teleinformatycznych i relacyjnych baz danych, systemów MRPII/ERP, CRM i marketingu interaktywnego dla skutecznego rozwoju biznesu i sprzedaży usług na rynku krajowym i międzynarodowym. Doświadczenie w budowaniu i umacnianiu prestiżowej marki handlowej na rynku ogólnopolskim i międzynarodowym. Doświadczenie w analizach finansowych, inwestycyjnych, operacyjnych i zarządzaniu ryzykiem biznesowym. Doświadczenie w sprawach dotyczących sprawozdawczości z działalności gospodarczej spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi w strukturach rozproszonych terytorialnie ale sprzężonych funkcjonalnie, przy stale rosnącej efektywności ekonomicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Poszukujemy profesjonalisty z bagażem doświadczeń zawodowych i praktyczną umiejętnością realizacji wielkich idei biznesowych, autentycznego pasjonata i lidera działającego zgodnie z legendarnymi zasadami Toyoty i obowiązującymi przepisami prawa na rynku krajowym i międzynarodowym. Poszukujemy osoby dynamicznej, niezwykle kreatywnej, optymistycznie nastawionej do życia, ambitnej i twórczej, o szerokich horyzontach myślowych, z silną pasją działania, dla której taka praca będzie autentycznym wyzwaniem zawodowym. Chęć stałego rozwoju zawodowego. Odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i za granicą. Praca w Polsce, Niemczech i Austrii z wyjazdami do innych krajów Unii Europejskiej. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Puławska 145, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku." |
Oferta nr: AS-3968 kraj: Polska |
Wymagane wykształcenie: Masters |
Miejsce pracy: Warszawa. |
Stanowisko menedżerskie: tak |
|
|
|
|