  |
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:
|

|

|


CENTRAL EUROPE SALES SUPPORT MANAGER |
 |
Firma: Globalna korporacja w branży nowoczesnych systemów i produktów 21 wieku, prowadząca działalność biznesową na 6 kontynentach. Od kilkudziesięciu lat korporacja specjalizuje się w opracowywaniu, wdrażaniu, produkcji, sprzedaży i stałym rozwoju własnych, opatentowanych, unikalnych technologii, systemów i grup produktowych oferowanych z dużym powodzeniem na wszystkich kontynentach. Na każdym etapie kreowania produktów, korporacja gwarantuje innowacyjne rozwiązania, które zapewniają utrzymanie najwyższych, światowych standardów, potwierdzonych licznymi nagrodami i międzynarodowymi certyfikatami jakości. Przy sprzedaży swoich produktów wielką wagę przywiązuje do profesjonalnego doradztwa technicznego i technologicznego dla obecnych i potencjalnych Klientów, a także zapewnia pełny cykl szkoleń dla tworzonych przez siebie zespołów doradców technicznych i technologicznych. Korporacja stale współpracuje z dużymi inwestorami, renomowanymi biurami projektowymi oraz generalnymi wykonawcami na wszystkich kontynentach. Korporacja posiada własne laboratoria badawczo-rozwojowe na trzech kontynentach oraz nowoczesne zakłady produkcyjne na terenie kilku krajów Unii Europejskiej, na terenie krajów Azji, USA i Ameryki Południowej. Produkcja z tych zakładów od wielu lat zaopatruje rynek wszystkich krajów Europy oraz Japonii, Korei Południowej, Chin, Indii, Rosji, Brazylii, Argentyny, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Australii, Nowej Zelandii, RPA, Kanady i całego obszaru USA. |
Wymagania: Stanowisko Central Europe Sales Support Manager jest nowotworzonym stanowiskiem w strukturze centrali korporacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie raportowała bezpośrednio do osoby na stanowisku Global Division Director w centrali korporacji z siedzibą na terenie Europy. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie stały rozwój i doskonalenie realizacji biznesu w jednostkach organizacyjnych Dywizji na terenie Polski i Europy Centralnej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: rozwój umiejętności działów sprzedażowych w podległych spółkach oraz poprawa ich efektywności, wprowadzenie i egzekucja standardów sprzedaży (dystrybucyjnych i merchandisingowych), wdrożenie i kontrola egzekucji polityki cenowej z uwzględnieniem specyfiki podległego regionu, dynamiczne zarządzanie cenami - monitorowanie aktywności konkurencji na lokalnym rynku, zarządzanie łańcuchem wartości pod kątem optymalizacji warunków handlowych, implementacja narzędzi wspomagających zarządzanie procesem sprzedaży (Sales Force Automation), raportowanie i analityka sprzedaży pozwalające na zrozumienie trendów biznesowych oraz szybką reakcję na zmiany zachodzące na rynku, wsparcie w realizacji i egzekucja prowadzonych inicjatyw marketingowych na terenie Polski i Europy Centralnej. |
Uwarunkowania: Znakomita znajomość problematyki i nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży w branży nowoczesnych technologii 21 wieku jest warunkiem koniecznym. Dobra znajomość rynku inwestycyjnego i nowych trendów technologicznych w budownictwie 21 wieku będzie silnym dodatkowym atutem. Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach International Sales Support Manager lub Sales Support Manager CEE w renomowanej korporacji międzynarodowej w branży nowoczesnej chemii budowlanej, szczególnie chemii organicznej, będzie silnym dodatkowym atutem. Wyższe studia w zakresie zarządzania, marketingu lub ekonomii. Doświadczenie w tworzeniu programów rozwoju umiejętności biznesowych oraz prowadzeniu szkoleń dla pracowników działu sprzedaży. Bardzo dobra znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających podnoszenie efektywności sprzedaży w sektorze B2B oraz Retail. Doświadczenie w zarządzaniu procesami sprzedażowymi oraz mobilnymi strukturami sprzedażowymi. Doświadczenie w tworzeniu i realizacji polityki cenowej. Umiejętność syntezy i wnioskowania na podstawie zróżnicowanych danych rynkowych i sprzedażowych. Bardzo dobra praktyczna znajomość narzędzi i rozwiązań w obszarze "Sales excellence / trade marketing". Umiejętność integrowania interesów wielu stron wokół wspólnych celów. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Mile widziana dodatkowo znajomość innych języków obcych. Język polski jako język ojczysty będzie silnym dodatkowym atutem. Gotowość do częstych podróży służbowych. Zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja i lojalność. Zapobiegliwość, umiejętność przewidywania trudności. Odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i za granicą. Renomowana, globalna korporacja oferuje pracę w międzynarodowym środowisku, w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej, stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny, nowoczesne narzędzia i systemy pracy. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku." |
Oferta nr: AS-3944 kraj: Polska |
Wymagane wykształcenie: Masters |
Miejsce pracy: Europa Centralna. Biuro we Wrocławiu. |
Stanowisko menedżerskie: tak |
|
   |
|
|