wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3933
 poprzednia   lista ofert   następna 
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 systemy teleinformatyczne
 architektura i budownictwo
 marketing i media
 przemysł i energetyka
 handel
 różne

SENIOR VICE-PRESIDENT, MARKETING AND BUSINESS DEVELOPMENT - EUROPE, AMERICAS, ASIA, MIDDLE EAST.
Firma:    Globalna korporacja w branży nowoczesnych systemów i produktów 21 wieku, prowadząca działalność biznesową na 6 kontynentach. Od kilkudziesięciu lat korporacja specjalizuje się w opracowywaniu, wdrażaniu, produkcji, sprzedaży i stałym rozwoju własnych, opatentowanych, unikalnych technologii, systemów i grup produktowych oferowanych z dużym powodzeniem na wszystkich kontynentach. Na każdym etapie kreowania produktów, korporacja gwarantuje innowacyjne rozwiązania, które zapewniają utrzymanie najwyższych, światowych standardów, potwierdzonych licznymi nagrodami i międzynarodowymi certyfikatami jakości. Przy sprzedaży swoich produktów wielką wagę przywiązuje do profesjonalnego doradztwa technicznego i technologicznego dla obecnych i potencjalnych Klientów, a także zapewnia pełny cykl szkoleń dla tworzonych przez siebie zespołów doradców technicznych i technologicznych. Korporacja stale współpracuje z dużymi inwestorami, renomowanymi biurami projektowymi oraz generalnymi wykonawcami na wszystkich kontynentach. Korporacja posiada własne laboratoria badawczo-rozwojowe na trzech kontynentach oraz nowoczesne zakłady produkcyjne na terenie kilku krajów Unii Europejskiej, na terenie krajów Azji, USA i Ameryki Południowej. Produkcja z tych zakładów od wielu lat zaopatruje rynek wszystkich krajów Europy, Japonii, Korei Południowej, Chin, Indii, Brazylii, Argentyny, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Australii, Nowej Zelandii, RPA, Kanady i całego obszaru USA.
Wymagania:    Stanowisko Senior Vice-President, Marketing and Business Development - Europe, Americas, Asia, Middle East jest nowotworzonym stanowiskiem w strukturze centrali korporacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie raportowała bezpośrednio do osoby na stanowisku Chairman w globalnej centrali korporacji oraz do osoby na stanowisku President & CEO z siedzibą na terenie Europy. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie tworzenie i nadzór nad realizacją marketingu strategicznego oraz nadzór nad realizacją strategii rozwoju biznesu korporacji na terenie wszystkich krajów Unii Europejskiej, USA, Kanady, Japonii, Korei Południowej, Chin, Indii, Azji centralnej i krajów Dalekiego Wschodu, Ukrainy, Turcji, Australii i Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, krajów Afryki Północnej i RPA oraz całego obszaru Ameryki Południowej i Meksyku.
Uwarunkowania:    Wiedza i wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym dużym holdingiem lub korporacją międzynarodową w branży nowoczesnych technologii 21 wieku na rynku globalnym. Znakomite wyczucie biznesu i nowych trendów technologicznych we współczesnym świecie. Co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego na kluczowych stanowiskach menedżerskich w pionie strategii rozwoju biznesu, marketingu i sprzedaży w renomowanej korporacji międzynarodowej w branży nowoczesnych technologii 21 wieku na rynku globalnym jest warunkiem koniecznym. Bardzo dobra znajomość biznesu w branży nowoczesnych technologii 21 wieku w krajach Unii Europejskiej, USA, Kanady, Japonii, Korei Południowej, Chin, Indii, Azji centralnej i krajów Dalekiego Wschodu, Ukrainy, Turcji, Australii i Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, krajów Afryki Północnej i RPA oraz całego obszaru Ameryki Południowej i Meksyku. Wieloletnie doświadczenie w innowacyjnej firmie produkcyjnej w branży nowoczesnych technologii 21 wieku wytwarzającej systemy i technologie dla szerokiego spektrum korporacji w branży inwestycji budowlanych, branży motoryzacyjnej, branży meblarskiej lub sprzętu AGD klasy Premium jest warunkiem koniecznym. Wyższe studia magisterskie w zakresie zarządzania, marketingu lub handlu. Dyplom MBA w zakresie marketingu lub dyplom Executive MBA. Mile widziane kursy i szkolenia specjalistyczne w zakresie: Project Management, Total Quality Management, Kaizen, Six-Sigma, zasady Toyoty, marketingu strategicznego, trade marketingu, marketingu produktowego, promocji i reklamy, analiz finansowych, analiz inwestycyjnych, negocjacji kontraktów międzynarodowych, nowych norm i standardów międzynarodowych dla produkcji i sprzedaży wysokiej jakości produktów technologicznych, itp. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Mile widziana dodatkowo znajomość innych języków obcych. Język polski jako język ojczysty będzie silnym dodatkowym atutem. Wymierne osiągnięcia zawodowe na podobnym stanowisku w renomowanej firmie międzynarodowej prowadzącej działalność badawczo-rozwojową, produkcyjną, handlową i wdrożeniową w branży nowoczesnych technologii 21 wieku na terenie Unii Europejskiej, USA, Kanady, Japonii, Korei Południowej, Chin i Bliskiego Wschodu. Doświadczenie w tworzeniu, podtrzymywaniu i stałym rozwoju relacji biznesowych z kluczowymi klientami i partnerami firmy na rynku międzynarodowym i globalnym. Doświadczenie w budowaniu i stałym rozwijaniu nowoczesnych kanałów sprzedaży B2B zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Doświadczenie w praktycznym wykorzystaniu systemów teleinformatycznych i relacyjnych baz danych, systemów MRPII/ERP, CRM i marketingu interaktywnego dla skutecznego zarządzania rozwojem biznesu i sprzedaży nowoczesnych produktów technologicznych. Doświadczenie w budowaniu i umacnianiu prestiżowej marki handlowej na rynku międzynarodowym i globalnym. Doświadczenie w analizach finansowych, inwestycyjnych, operacyjnych i zarządzaniu ryzykiem biznesowym. Doświadczenie we współpracy z mediami, firmami PR i agencjami reklamowymi, w tym w zakresie nowoczesnych mediów elektronicznych. Doświadczenie w sprawach dotyczących sprawozdawczości z działalności gospodarczej spółek prawa handlowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami ludzkimi w strukturach rozproszonych terytorialnie ale sprzężonych funkcjonalnie, przy stale rosnącej efektywności ekonomicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rozwaga i konsekwencja w działaniu. Chęć stałego rozwoju zawodowego, ambicja, upór i zdecydowanie w działaniu, silne zorientowanie na osiągnięcie zamierzonego celu. Zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja i lojalność. Zapobiegliwość, umiejętność przewidywania trudności. Odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w poszczególnych krajach. Praca na terenie sześciu kontynentów z biurem korporacyjnym na terenie Europy. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku."


Oferta nr:  AS-3933       kraj:  za granicą     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Wszystkie 6 kontynentów     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
 poprzednia   lista ofert   następna 
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.