print this page tell a friend order materials




Our partners:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Offer no.: AS-3909
 previous   offer list   next 
Categories:  strategic management
 life sciences
 trade
 various

SZEF SPRZEDAŻY W POLSCE - RYNEK NOWOCZESNY - GLOBALNA KORPORACJA FMCG.
Company:    Renomowana korporacja zachodnia prowadząca działalność gospodarczą od połowy XIX wieku w zakresie unikalnych wód mineralnych pochodzących ze znanych światowych uzdrowisk i zdrojów leczniczych, oryginalnych lub z niewielkim dodatkiem naturalnego soku z owoców, rozpoczynająca działalność handlową na terenie Polski. Wszystkie produkty korporacji są wyłącznie klasy Premium. Całość produkcji i konfekcjonowania odbywa się wyłącznie w miejscu pochodzenia zdroju. Z puli kilkudziesięciu znanych na całym świecie marek, zostało wybranych tylko kilkanaście z nich do sprzedaży i dystrybucji w Polsce. Marki te będą wprowadzane w Polsce sukcesywnie do wyselekcjonowanych zachodnich sieci handlu nowoczesnego, głównie do działających w Polsce sieci francuskich.
Requirements:    Osoba zatrudniona na tym nowotworzonym stanowisku w Polsce będzie podlegała bezpośrednio pod Dyrektora Handlowego na Polskę w Departamencie Exportu w światowej centrali korporacji, zlokalizowanej na terenie Europy. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie negocjowanie i zawieranie umów z centralami międzynarodowych sieci handlu nowoczesnego (sieci hipermarketów, supermarketów i dyskontów) prowadzących działalność handlową w branży spożywczej terenie Polski, w tym głównie z sieciami Auchan i Carrefour. Ponadto osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie i utrzymywanie długofalowych relacji z sieciami handlu nowoczesnego, realizowanie założonych celów handlowych, generowanie określonego zysku ze sprzedaży, realizowanie polityki handlowej, promocyjnej i cenowej. Regularne analizowanie poziomu sprzedaży i realizacji wyniku. Rozwój strategii biznesu i procesów sprzedażowych w sieciach handlu nowoczesnego na terenie całej Polski celem umacniania pozycji rynkowej dla poszczególnych kategorii produktów i marek w Polsce. Raportowanie wyników sprzedażowych. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz promowanie poszczególnych marek, zgodnie z przyjętą przez korporację polityką marketingową na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Egzekwowanie standardów merchandisingu i widoczności produktów w sieciach handlu nowoczesnego w poszczególnych hipermarketach i supermarketach na terenie Polski. Konieczna jest bardzo dobra, bieżąca współpraca z Dyrekcją Departamentu Exportu, Działem Marketingu Strategicznego, Działem Marketingu Produktowego, Działem Trade Marketingu oraz Działem Research & Development w centrali korporacji.
Conditions:    Znakomite wyczucie biznesu i nowych trendów w branży spożywczej we współczesnym świecie, szczególnie w zakresie rozwoju sprzedaży wód mineralnych. Znakomita znajomość sieci handlu nowoczesnego (sieci hipermarketów, supermarketów i dyskontów) w branży spożywczej, szczególnie w zakresie wód mineralnych i napojów bezalkoholowych jest warunkiem koniecznym. Ugruntowana wiedza merytoryczna dotycząca współpracy z międzynarodowymi sieciami handlu nowoczesnego, poparta doświadczeniem i konkretnymi osiągnięciami w pracy na podobnym stanowisku w branży spożywczej, w tym w zakresie wód mineralnych i napojów bezalkoholowych jest warunkiem koniecznym. Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowej sprzedaży do sieci handlu nowoczesnego (negocjacje z działami zakupów, budowa i utrzymywanie relacji, itp.), na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, jest warunkiem koniecznym. Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji biznesowych na poziomie centrali zachodniej sieci handlu nowoczesnego w branży spożywczej prowadzącej działalność w Polsce, w tym szczególnie w odniesieniu do sieci Auchan i Carrefour będzie dodatkowym atutem. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca samodzielne negocjacje biznesowe (negocjowanie umów i kontaktów handlowych, samodzielne prowadzenie prezentacji i spotkań handlowych na szczeblu międzynarodowym). Bardzo mile widziana dodatkowa znajomość języka francuskiego. Silne nastawienie na realizację celów. Samodzielność i odpowiedzialność. Dobra organizacja pracy. Bardzo ważna jest umiejętność współpracy z menedżerami innych departamentów i komórek organizacyjnych w centrali korporacji. Lojalność i niezawodność. Uczciwe stawianie spraw i problemów. Doświadczenie we współpracy z działami marketingu strategicznego, marketingu produktowego, trade marketingu oraz działem Research & Development. Dyskrecja i profesjonalizm zawodowy. Poszukujemy osoby dynamicznej, niezwykle kreatywnej, optymistycznie nastawionej do życia, ambitnej i twórczej, o szerokich horyzontach myślowych, z silną pasją działania zespołowego, dla której taka praca będzie autentycznym wyzwaniem zawodowym. Chęć stałego rozwoju zawodowego. Odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i za granicą. Biuro w Warszawie. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku."


Offer no.:  AS-3909       country:  Poland     Required education:  Masters
      Manager position:  yes

print this offer
 previous   offer list   next 
main page  |  job offers  |  executive search  |  privacy policy  |  conditions of use  |  contact us     RSS feed RSS feed
Copyright ASTROMAN © 1995-2024. All rights reserved.
Created by: TAU CETI.