wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3903
 poprzednia   lista ofert   następna 
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 finanse i bankowość
 handel
 różne

CHIEF FINANCIAL OFFICER, BOARD MEMBER - POLAND & GLOBAL
Firma:    Jeden z największych producentów wysokojakościowych wyrobów spożywczych w Europie. Z dużym powodzeniem działa na rynku globalnym i stale rozwija działalność eksportową na wszystkich kontynentach. Na terenie Polski posiada duże, nowoczesne zakłady produkcyjne. Miliony zadowolonych konsumentów na całym świecie cenią nie tylko doskonały smak produktów tego holdingu spożywczego, ale również fakt, że produkowane są z najlepszych surowców, bez konserwantów i sztucznych barwników. Powszechnie znane marki, zbudowane od podstaw i stale rozwijane przez własny dział Research & Development w Polsce, mają swoich fanów w kilkudziesięciu krajach świata na 6 kontynentach. Reklama produktów holdingu ma zapewniony czas antenowy najpopularniejszych telewizji w czasie największej oglądalności.
Wymagania:    Osoba zatrudniona na stanowisku Chief Financial Officer (CFO), Board Member, w globalnej centrali holdingu spożywczego na terenie Polski, będzie raportowała bezpośrednio do Założyciela i głównego udziałowca wszystkich spółek wchodzących w skład tego holdingu, zlokalizowanych obecnie na trzech kontynentach. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie nadzór nad poprawnością wszystkich procesów inwestycyjnych, finansowo-księgowych, operacyjnych i sprawozdawczych holdingu - na całym obszarze jego działalności biznesowej - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ponadto osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie bezpośrednio nadzorowała wszystkie sprawy dotyczące planowania i realizacji wszystkich procesów inwestycyjnych, finansowo-księgowych, operacyjnych i sprawozdawczych holdingu na terenie Unii Europejskiej, USA, Azji Centralnej i krajów Bliskiego Wschodu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR) i wymogami Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Przygotowywanie okresowych planów, bilansów i raportów finansowych dla potrzeb osób na kluczowych stanowiskach decyzyjnych w centrali holdingu spożywczego. Prowadzenie stałej współpracy z kluczowymi bankami obsługującymi działalność inwestycyjną i operacyjną holdingu. Prowadzenie stałej współpracy z organizacjami i podmiotami rynku kapitałowego w Europie, USA, Chinach i krajach Bliskiego Wschodu - zgodnie z bieżącymi i perspektywicznymi potrzebami holdingu. Prowadzenie współpracy z firmą audytorską holdingu, koordynowanie procesu audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Dbałość o jakość i terminowość sporządzania sprawozdań finansowych. Stałe doskonalenie systemu rachunkowości zarządczej oraz systemu controllingu finansowego i operacyjnego. Zarządzanie całokształtem zagadnień dotyczących planowania finansowego. Stałe doskonalenie systemu budżetowania. Stałe doskonalenie systemu zarządzania rentownością poszczególnych grup produktowych oraz kontrahentów w poszczególnych krajach na wszystkich kontynentach. Nadzór nad procesem rozliczania kosztów w czasie. Opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie całością spraw związanych z systemem planowania i raportowania finansowego. Doskonalenie procedur zarządzania kapitałem obrotowym holdingu w wymiarze polskim, europejskim i globalnym. Stały nadzór nad płynnością finansową holdingu w wymiarze polskim, europejskim i globalnym. Stały nadzór nad systemem podatkowym oraz prowadzenie aktywnej polityki zarządzania podatkami w poszczególnych krajach. Nadzór nad obsługą i aktualizacją rejestru umów, zamówień i kontrahentów o kluczowym znaczeniu dla realizacji strategii rozwoju biznesu w poszczególnych krajach, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii teleinformatycznych i relacyjnych baz danych. Doskonalenie metod wykorzystania zintegrowanych systemów zarządzania klasy MRPII/ERP, CRM, DSS, BIS, a także korporacyjnego intranetu. Nadzór nad działalnością windykacyjną w poszczególnych krajach, przy wykorzystaniu zintegrowanego systemu informatycznego. Ścisła współpraca z Radą Nadzorczą i osobami na stanowiskach członka zarządu w spółkach wchodzących w skład holdingu w Polsce i poza granicami kraju. Współpraca z firmą audytorską w zakresie klasyfikacji podatkowej kosztów i zobowiązań. Sporządzanie bilansu skonsolidowanego dla całej grupy kapitałowej holdingu. Reprezentowanie holdingu i prowadzenie negocjacji z kluczowymi Partnerami na wszystkich kontynentach. Wspieranie osoby na stanowisku Chief Operating Officer (COO), Board Member, w centrali holdingu, w procesie wdrażania zasad Toyoty w funkcjonowaniu całego holdingu spożywczego. Ścisła współpraca z Dyrektorem Generalnym Holdingu oraz Założycielem i głównym udziałowcem wszystkich spółek holdingu w procesie przygotowania całej organizacji biznesowej do wejścia na Giełdę w Londynie.
Uwarunkowania:    Doskonała znajomość planowania i realizacji procesów inwestycyjnych, finansowych, księgowych, operacyjnych, sprawozdawczych i administracyjnych, występujących w dużym holdingu przemysłu spożywczego, posiadającym nowoczesne zakłady produkcyjne - zgodnie z wymogami 21 wieku. Co najmniej 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w renomowanej korporacji posiadającej duże zakłady produkcyjne w branży FMCG jest warunkiem koniecznym. Wiedza i doświadczenie w zakresie: nowoczesnych metod zarządzania finansami firm produkcyjnych, zarządzania procesami inwestycyjnymi, controllingu finansowego i operacyjnego dla produkcyjnych spółek prawa handlowego jest warunkiem koniecznym. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości zarządczej i sprawozdawczości spółek prawa handlowego. Dobra znajomość prawa podatkowego w odniesieniu do spółek prawa handlowego. Wyższe studia magisterskie w zakresie nauk ekonomicznych, księgowości i finansów. Dyplom MBA w zakresie finansów lub dyplom ACCA lub CIMA. Doświadczenie w planowaniu i realizacji procesów inwestycyjnych, finansowo-księgowych, operacyjnych i sprawozdawczych w renomowanej korporacji FMCG prowadzącej międzynarodową działalność biznesową, zgodnie z obowiązującymi przepisami w Polsce i krajach Unii Europejskiej, wymogami Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR) i wymogami Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) jest warunkiem koniecznym. Doświadczenie w przygotowywaniu okresowych bilansów i raportów finansowych dla potrzeb osób na kluczowych stanowiskach w centrali renomowanej korporacji FMCG prowadzącej biznes globalny lub międzynarodowy. Doświadczenie we współpracy z bankami obsługującymi działalność inwestycyjną i operacyjną renomowanej korporacji międzynarodowej. Dobra znajomość nowoczesnych zintegrowanych systemów informatycznych klasy MRPII/ERP i relacyjnych baz danych wykorzystywanych w procesach zarządczych i finansowo-księgowych spółek prawa handlowego. Mile widziana znajomość systemu QAD Enterprise Applications. Dobra znajomość informatycznych systemów analityki finansowej. Biegła znajomość języka angielskiego. Mile widziana dodatkowo znajomość innych języków obcych. Język polski jako język ojczysty. Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami ludzkimi w strukturach rozproszonych terytorialnie ale sprzężonych funkcjonalnie, przy stale rosnącej efektywności ekonomicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rozwaga i konsekwencja w działaniu. Chęć stałego rozwoju zawodowego, ambicja, upór i zdecydowanie w działaniu, silne zorientowanie na osiągnięcie zamierzonego celu. Zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja i lojalność. Zapobiegliwość, umiejętność przewidywania trudności. Odporność na stres. Poszukujemy osoby, która poprowadzi finanse jednego z największych producentów wysokojakościowych wyrobów spożywczych w Europie z takim autentycznym zaangażowaniem, jakby to był Jej prywatny biznes. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i za granicą. Praca w Polsce z zagranicznymi wyjazdami służbowymi. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku."


Oferta nr:  AS-3903       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Kraków     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
 poprzednia   lista ofert   następna 
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.