|
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:
|
|
|
DYREKTOR GENERALNY NAJLEPSZEGO HOTELU W POLSCE W KATEGORII BUSINESS |
|
Firma: Zdecydowanie najlepszy hotel w Polsce w kategorii Business Hotel. Zlokalizowany w Warszawie, luksusowy hotel 4****, od wielu lat przyciąga tłumy biznesmenów i menedżerów światowych korporacji, uczestników wielu kongresów, seminariów, konferencji branżowych oraz licznych uczestników profesjonalnych szkoleń dla kadry menedżerskiej firm zachodnich, japońskich, koreańskich i międzynarodowych grup kapitałowych inwestujących w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Hotel jest zwycięzcą wielu konkursów i nagród w plebiscytach organizowanych przez HRS, tygodnik "Newsweek" oraz magazyn "Forbes". |
Wymagania: Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektor Generalny Hotelu będzie raportowała bezpośrednio do Zarządu zachodniej korporacji, która jest właścicielem tego wyjątkowego hotelu. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie stałe doskonalenie oferty produktowej w zakresie usług oferowanych przez zlokalizowany w Warszawie renomowany hotel 4****, który jest najlepszym hotelem w Polsce w kategorii Biznes Hotel, a następnie poprzez kompleksowe zarządzanie tym unikalnym hotelem, podwajającym obecnie dwukrotnie swoją dotychczasową infrastrukturę, wprowadzenie rozszerzonej oferty kongresowo-konferencyjno-hotelowej zintegrowanego obiektu na rynek krajowy i międzynarodowy, przy utrzymaniu wysokiej jakości świadczonych usług. Ponadto osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wzrostu rentowności i wolumenu sprzedaży poprzez renomę i najwyższą jakość świadczonych usług, ciągłą optymalizację procesów operacyjnych i zarządzanie kosztami, także w gastronomii i cateringu. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, nadzór nad jakością obsługi klientów. Spełnianie funkcji reprezentacyjnych i promowanie dobrego wizerunku hotelu. Tworzenie silnego, zmotywowanego i zaangażowanego zespołu pracowników tego wyjątkowego hotelu. Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów hotelu. Budowanie relacji partnerskich z krajowymi i międzynarodowymi organizacjami zajmującymi się organizacją kongresów i konferencji w skali krajowej i międzynarodowej, elitarnymi imprezami biznesowymi w poszczególnych branżach, przedsięwzięciami artystycznymi, wydarzeniami naukowymi - w skali ogólnokrajowej, międzynarodowej i globalnej. Skuteczne działania mające na celu promocję, umacnianie międzynarodowej marki hotelu oraz zwiększające sprzedaż usług. Stała analiza rynku usług hotelarskich i gastronomicznych, monitorowanie pozycji obiektu hotelowego na rynku międzynarodowym, szczególnie w odniesieniu do Warszawy, Europy Środkowo-Wschodniej i Europy Centralnej. |
Uwarunkowania: Znakomita znajomość współczesnego, międzynarodowego rynku ekskluzywnych usług hotelowych 21. wieku dla biznesu oraz doświadczenie menedżerskie w liczącym się w skali międzynarodowej hotelu 4* lub 5* są warunkiem koniecznym. Minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej na stanowisku Dyrektora Hotelu, Zastępcy Dyrektora Hotelu, dyrektora operacyjnego lub menedżera sprzedaży i marketingu w renomowanej międzynarodowej sieci hotelowej. Doświadczenie w pozyskiwaniu zleceń oraz kierowaniu działalnością renomowanego hotelu 4* lub 5* w zakresie organizacji międzynarodowych kongresów, konferencji, sympozjów oraz ogólnokrajowych konferencji, szkoleń i imprez dla biznesu w różnych branżach będzie ważnym dodatkowym atutem. Wykształcenie wyższe na renomowanej uczelni, preferowane kierunki studiów: hotelarstwo, zarządzanie, ekonomia. Wysoki poziom wiedzy i praktycznego doświadczenia w zakresie zarządzania ekskluzywnymi obiektami hotelowymi, w tym również w zakresie zarządzania organizacją dużych przedsięwzięć organizacyjnych realizowanych przez hotel oraz finansami takiego hotelu. Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i zarządcze. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych rozmów i negocjacji biznesowych. Doświadczenie w tworzeniu silnego, zmotywowanego i zaangażowanego zespołu pracowników. Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu. Konsekwencja w działaniu oraz stałe dążenie do osiągnięcia wyznaczonych celów. Dyspozycyjność, zaangażowanie, operatywność. Ponadprzeciętne zdolności interpersonalne. Kreatywność i innowacyjność w rozwijaniu działalności hotelu. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym. Mile widziana dodatkowo znajomość innych języków obcych. Udokumentowane sukcesy w zarządzaniu obiektem hotelowym w renomowanej, międzynarodowej sieci hotelowej. Mile widziane doświadczenie w otwarciu nowego obiektu hotelowego i wprowadzaniu go na rynek krajowy i międzynarodowy. Dobra znajomość pakietu MS Office Professional i Internetu. Mile widziana znajomość nowoczesnych systemów zarządzania projektami i finansami. Rozwaga i konsekwencja w działaniu. Wysokie zasady etyczno-moralne. Dyskrecja i profesjonalizm zawodowy. Poszukujemy osoby optymistycznie nastawionej do życia, ambitnej i twórczej, o szerokich horyzontach myślowych, z silną pasją działania, dla której taka praca będzie autentycznym wyzwaniem zawodowym. Chęć stałego rozwoju zawodowego. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju lub za granicą. Praca w Warszawie. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku." |
Oferta nr: AS-3829 kraj: Polska |
Wymagane wykształcenie: Masters |
Miejsce pracy: Warszawa |
Stanowisko menedżerskie: tak |
|
|
|
|