|
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:
|
|
|
DYREKTOR DEPARTAMENTU SPRZEDAŻY USŁUG MEDYCZNEJ DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ |
|
Firma: Renomowana, amerykańska instytucja finansowa przystępująca do utworzenia na terenie Polski zintegrowanej sieci stacjonarnych i mobilnych centrów komputerowej diagnostyki medycznej. System w Polsce będzie realizowany według najlepszych wzorców amerykańskich i będzie pierwszym tego typu systemem na terenie Europy Centralnej. Tworzony na terenie Polski zintegrowany system medycznej diagnostyki obrazowej zostanie wyposażone w unikalny w skali światowej hybrydowy system zintegrowanej diagnostyki obrazowej, integrujący pracę supernowoczesnych tomografów komputerowych PET/CT (ang. Positron Emission Tomography / Computed Tomography) i HRCT (ang. High Resolution Computed Tomography) z rezonansem magnetycznym MRI (ang. Magnetic Resonance Imaging) i innymi technikami analityki obrazowej w tym samym czasie. Stacjonarne pracownie diagnostyczne będą zlokalizowane w szpitalach i klinikach specjalistycznych, a mobilne pracownie diagnostyczne będą docierały bezpośrednio na miejsce wypadku lub do miejsca zamieszkania pacjenta. W skład systemu wejdzie, zastosowany po raz pierwszy na terenie Europy Centralnej, nowoczesny system telemedycyny komputerowej, wykorzystujący teleradiologię dla przesyłania i wymiany specjalistycznych informacji medycznych, obrazów statycznych i dynamicznych (przesyłanie najwyższej jakości zdjęć tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego typu 2D i 3D), umożliwiający szybką diagnozę na odległość. System ten umożliwi przesyłanie obrazów o wysokiej rozdzielczości, a także interaktywną transmisję audiowizualną z dużą dokładnością w czasie rzeczywistym. System będzie pracował na cyfrowych liniach transmisyjnych ISDN, w sieci Internet, a także na liniach satelitarnych, umożliwiając łączność międzykontynentalną w czasie rzeczywistym. |
Wymagania: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie raportowała bezpośrednio do Prezesa Zarządu nowotworzonej Spółki w Polsce z siedzibą w Warszawie. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie utworzenie od podstaw nowoczesnego, profesjonalnego departamentu sprzedaży usług medycznych w zakresie stacjonarnej i mobilnej medycznej diagnostyki obrazowej, współtworzenie z Zarządem Spółki strategii rozwoju działalności oraz nadzór nad jej realizacją w Polsce, a następnie w Europie Centralnej. Do zadań tej osoby będzie należała pełna obsługa wszystkich procedur przetargowych, ścisła współpraca z placówkami medycznymi na terenie Polski i Europy Centralnej, nadzór nad działem obsługi pacjentów oraz nad wszystkimi umowami i kontraktami zawieranymi przez Spółkę w Polsce, w tym z Narodowym Funduszem Zdrowia. |
Uwarunkowania: Dobra znajomość polskiego i międzynarodowego rynku profesjonalnych usług medycznych. Bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania prywatnych placówek służby zdrowia w Rzeczypospolitej Polskiej. Co najmniej kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Dyrektor Sprzedaży lub Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w prywatnej placówce ochrony zdrowia w Polsce, realizującej profesjonalne usługi medyczne dla firm oraz osób fizycznych korzystających z systemu ubezpieczeń medycznych i pakietów medycznych. Mile widziane doświadczenie na takim stanowisku w placówce medycznej posiadającej własną pracownię diagnostyki obrazowej. Bardzo dobra znajomość polskich przepisów prawa medycznego i świadczenia usług medycznych. Wyższe studia ekonomiczne w zakresie zarządzania lub marketingu. Mile widziany dyplom MBA lub Executive MBA, szczególnie w zakresie ochrony zdrowia. Mile widziana dobra znajomość lokalnego rynku firm z branży medycznej, placówek medycznych, szpitali i centrów medycznych na terenie Polski. Co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w prywatnej służbie zdrowia w kraju lub za granicą, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku menedżerskim w dziale sprzedaży usług medycznych. Doświadczenie w obsłudze przetargów oraz w zawieraniu umów z Narodowym Funduszem Zdrowia na świadczenie usług medycznych jest warunkiem koniecznym. Doświadczenie w amerykańskiej służbie zdrowia będzie dodatkowym atutem. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, szczególnie w zakresie terminologii ekonomicznej i medycznej, jest warunkiem koniecznym. Język polski jako język ojczysty. Inwestor zapewnia szkolenia produktowe i szkolenia specjalistyczne na terenie USA. Dobra znajomość pakietu MS Office Professional i Internetu. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem profesjonalistów w zakresie sprzedaży usług medycznych w Polsce. Doświadczenie w budowaniu relacji biznesowych. Umiejętność samodzielnego poruszania się w środowisku biznesu międzynarodowego oraz polskiej służby zdrowia. Poszukujemy osoby optymistycznie nastawionej do życia, ambitnej i twórczej, o szerokich horyzontach myślowych, z silną pasją działania. Osoby, dla której taka praca będzie autentycznym wyzwaniem zawodowym. Chęć stałego rozwoju zawodowego. Odporność na stres. Znakomite, wiarygodne referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i za granicą. Praca w Warszawie. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku." |
Oferta nr: AS-3786 kraj: Polska |
Wymagane wykształcenie: Masters |
Miejsce pracy: Warszawa |
Stanowisko menedżerskie: tak |
|
|
|
|