|
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:
|
|
|
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER POLAND AND CENTRAL EUROPE |
|
Firma: Duża międzynarodowa grupa kapitałowa rynku reklamowego, założyciel i główny udziałowiec wielu agencji reklamowych, agencji full service, agencji strategii marketingowych, agencji trade & field marketing, domu mediowego, kreatywnej agencji interaktywno-designerskiej, agencji badań konsumenckich, posiadająca centrum tworzenia i sprzedaży baz danych oraz kilkusetosobowe call center, notująca największą dynamikę wzrostu w Europie i olbrzymie portfolio zadowolonych Klientów z wielu branż. Utworzona przez grupę kapitałową zintegrowana grupa marketingowa to synteza wiedzy, doświadczenia i kreatywności, dająca przewagę nad konkurencją i możliwości, których inni mogą tylko pozazdrościć. Grupa wspiera budowanie procesu obsługi Klienta i jego zarządzanie. Pokazuje jaki ma wpływ wiedza o Kliencie i jego doświadczenie (ang. Customer Experience) na efektywność zarządzania całą organizacją (ang. Performance Management), wspomaga proces zwiększania wartości Klienta (ang. CLTV), co daje w efekcie wzrost sprzedaży produktów i usług, a w konsekwencji optymalizację kosztów oraz wzrost wyników organizacji i prowadzonego biznesu. W związku z nowymi wyzwaniami 21 wieku w Europie, zarząd Grupy postanowił zdecydowanie rozszerzyć działalność na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - pomimo, że już obecnie Grupa zatrudnia w Polsce kilkaset osób w kilkunastu podmiotach gospodarczych, a polscy telewidzowie, internauci, radiosłuchacze, czytelnicy i bywalcy galerii handlowych już obecnie podziwiają inteligentne kampanie reklamowe samochodów Alfa Romeo, telewizorów i smartfonów Samsung, kosmetyków L'Oreal Paris, kawy Lavazza, żywności ekologicznej dla dzieci, usług telekomunikacyjnych, bankowych, finansowych i nowoczesnych programów lojalnościowych opracowanych przez Grupę dla renomowanych Klientów w Polsce. |
Wymagania: Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku (kontrakt menedżerski, stała umowa o współpracy lub umowa o pracę) będzie współtworzenie i realizacja strategii rozwoju biznesu grupy kapitałowej w Polsce i Europie Centralnej, prezentacja i sprzedaż usług oferowanych przez Grupę oraz pozyskiwanie i rozwój współpracy z klientami, dla których nowoczesna komunikacja marketingowa nie jest pustym sloganem bez pokrycia. |
Uwarunkowania: Znakomita znajomość nowoczesnej komunikacji marketingowej 21. wieku. Bardzo dobra znajomość rynku ATL i BTL oraz firm z własnej grupy produktowej lub kilku grup produktowych, w których od wielu lat specjalizuje się Kandydat. Co najmniej kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Dyrektor Marketingu lub Senior Brand Manager w międzynarodowej korporacji teleinformatycznej, motoryzacyjnej, finansowej, kosmetycznej, spożywczej, chemicznej, farmaceutycznej, energetycznej, ekologicznej, nowoczesnych technologii lub na stanowisku Strategic Account Manager w renomowanej agencji reklamowej lub międzynarodowej agencji komunikacji marketingowej. Wystarczy znakomita znajomość jednej z wymienionych branż. Doświadczenie w kilku branżach będzie dodatkowym atutem. Praktyczna znajomość języka angielskiego. Dobra znajomość pakietu Office Professional i Internetu. Znakomite relacje z dotychczasowymi Pracodawcami i Klientami firmy. Ambicja i profesjonalizm. Wysoka kultura osobista. Znakomite referencje z pracy w kraju lub za granicą. Praca w Warszawie. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku." |
Oferta nr: AS-3775 kraj: Polska |
Wymagane wykształcenie: Masters |
Miejsce pracy: Warszawa |
Stanowisko menedżerskie: tak |
|
|
|
|