  |
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:
|

|

|


SALES & MARKETING DIRECTOR - MULTIMEDIA BUSINESS SERVICES - POLAND & CENTRAL EUROPE |
 |
Firma: Duży zachodni koncern multimedialny. Powszechnie znany i szanowany wydawca dzienników, kilkudziesięciu profesjonalnych wysokonakładowych czasopism dla biznesu oraz wielu profesjonalnych portali internetowych dla biznesu w wielu krajach świata. Jeden z pionierów telewizji cyfrowej i internetowej oraz szerokiego spektrum profesjonalnych, wielojęzycznych serwisów i opracowań multimedialnych dla nowoczesnego biznesu we współczesnym świecie. Serwisy informacyjne, specjalistyczne bazy danych faktograficznych, unikalne wywiady i profesjonalne opracowania eksperckie dla biznesu, wydawane i aktualizowane w czasie rzeczywistym 24/7, są cytowane przez licznych wydawców, w wielu krajach, jako najbardziej wiarygodne i profesjonalne. |
Wymagania: Osoba zatrudniona na tym nowotworzonym stanowisku w Polsce, będzie raportowała bezpośrednio do Prezesa Zarządu - Dyrektora Generalnego Spółki-córki koncernu w Polsce. Przy ścisłej współpracy z Dyrektorem Serwisów OnLine koncernu na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) z siedzibą w Londynie, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utworzenie i efektywne zarządzanie pracą specjalnego działu, zajmującego się tworzeniem i sprzedażą produktów multimedialnych z profesjonalnymi materiałami i serwisami informacyjnymi dla biznesu w Polsce i Europie Centralnej, w językach polskim i angielskim, wraz z profesjonalnym, multimedialnym portalem dla biznesu. Tworzone przez ten dział w Polsce profesjonalne serwisy informacyjne, zbiory i bazy danych faktograficznych, unikalne wywiady i opracowania eksperckie dla biznesu, będą wydawane i aktualizowane w czasie rzeczywistym 24/7, z przeznaczeniem dla szerokich rzesz kadry kierowniczej w funduszach inwestycyjnych i korporacjach inwestujących w Polsce, dla pracowników administracji państwowej i samorządowej, dla prywatnych przedsiębiorców, ekonomistów, prawników, dla kadry naukowej i studentów wyższych uczelni, dla inżynierów i techników w korporacjach, biurach projektowych i nowoczesnych firmach, a także dla wielu czytelników, prenumeratorów i internautów interesujących się sprawami współczesnej Polski i Europy Centralnej, praktycznie na całym świecie. |
Uwarunkowania: Znakomite wyczucie biznesu w zakresie tworzenia i sprzedaży profesjonalnego kontentu dla biznesu w Polsce. Dobra znajomość nowoczesnych systemów i technologii multimedialnych. Bardzo dobra znajomość międzynarodowego biznesu w obszarze produktów multimedialnych i serwisów informacyjnych dla biznesu. Znakomita znajomość nowoczesnych metod marketingu strategicznego i produktowego. Mile widziane doświadczenie w zakresie marketingu strategicznego i produktowego w sektorze profesjonalnych serwisów informacyjnych dla biznesu. Wyższe studia magisterskie w zakresie zarządzania, marketingu lub profesjonalnych systemów multimedialnych. Mile widziany dyplom MBA w zakresie marketingu lub zarządzania strukturami sprzedażowymi. Mile widziany dyplom Executive MBA. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Język polski jako język ojczysty. Co najmniej 6-letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu produktowego oraz 3-letnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji marketingu strategicznego w międzynarodowych firmach wydawniczych, multimedialnych lub teleinformatycznych. Co najmniej 4-letnie doświadczenie menedżerskie w zakresie tworzenia i rozwoju ogólnopolskich struktur sprzedaży bezpośredniej i pośredniej. Doświadczenie w budowaniu efektywnej strategii sprzedaży nowoczesnych serwisów informacyjnych i multimedialnych dla biznesu, szczególnie w zakresie serwisów prawnych, ekonomicznych, analiz branżowych, nowoczesnych technologii i metod zarządzania - dla rozproszonych terytorialnie klientów indywidualnych i korporacyjnych - poparte konkretnymi osiągnięciami zawodowymi. Doświadczenie w planowaniu promocji produktowych - najchętniej w branży wydawniczej, multimedialnej lub IT/Telecom/Media. Wiedza i doświadczenie w realizacji programów lojalnościowych dla klientów korporacyjnych i indywidualnych w zakresie produktów i usług informacyjnych. Zdolność do jasnego, rzeczowego, konkretnego formułowania swoich myśli i przekonań. Determinacja i konsekwencja w działaniu. Ambicja i profesjonalizm. Bardzo dobre umiejętności interpersonalne - umiejętność budowania autorytetu i zaufania. Wysoka odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i za granicą. Dobra prezencja. Wysoka kultura osobista. Praca w Warszawie. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku." |
Oferta nr: AS-3731 kraj: Polska |
Wymagane wykształcenie: Masters |
Miejsce pracy: Warszawa. |
Stanowisko menedżerskie: tak |
|
   |
|
|