|
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:
|
|
|
DYREKTOR PIONU MARKETINGU, SPRZEDAŻY I ROZWOJU RYNKU B2C |
|
Firma: Renomowana firma posiadająca znakomicie rozwiniętą ogólnopolską strukturę sprzedaży i dystrybucji swoich produktów, wykorzystująca nowoczesne środki teleinformatyczne, w tym sieci telekomunikacji stacjonarnej, telekomunikacji mobilnej i satelitarnej. Produkty firmy są powszechnie znane i wysoko cenione za swoją jakość i atrakcyjność na całym świecie. W Polsce produkty firmy dostarczane są bezpośrednio do sieci kilkunastu tysięcy miejsc sprzedaży, licznie odwiedzanych przez klientów, na terenie całego kraju. Reklama produktów ma zapewniony czas antenowy najpopularniejszych telewizji w czasie największej oglądalności. |
Wymagania: Osoba zatrudniona na tym stanowisku obejmie pracę po wieloletnim dotychczasowym dyrektorze pionu, który awansował do wyższych struktur zarządczych. Osoba ta będzie raportowała bezpośrednio do Zarządu Spółki w Polsce. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: tworzenie i wprowadzanie na polski rynek nowych produktów, sprawowanie nadzoru nad organizacją wdrożeń nowych produktów w ogólnopolskiej sieci sprzedaży, tworzenie i realizację strategii marketingowych i sprzedażowych koncernu w Polsce, zapewnienie realizacji planów sprzedażowych na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, przygotowanie i koordynowanie kampanii marketingowych oraz innych działań wspierających sprzedaż, rozwój i optymalizację sieci sprzedaży, opracowywanie i monitorowanie realizacji planów sprzedaży oraz budżetu marketingowego we wszystkich grupach produktowych i wszystkich rejonach sprzedaży w Polsce, współpracę z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektów dotyczących sprzedaży i marketingu, stałą analizę konkurencji i trendów rozwoju rynków dla poszczególnych grup produktowych, a także opracowywanie, wdrażanie i stałe doskonalenie modeli biznesowych koncernu - przy zmieniających się trendach, zasobach finansowych klientów i zmianach w regulacjach prawnych obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. |
Uwarunkowania: Wyższe studia magisterskie renomowanej uczelni krajowej lub zagranicznej, mile widziane ekonomiczne w zakresie zarządzania lub marketingu. Mile widziany dyplom MBA w zakresie marketingu lub dyplom Executive MBA. Mile widziany certyfikat CIM. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Mile widziana dodatkowa znajomość innych języków obcych. Język polski jako język ojczysty. Doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu kilkudziesięcioosobowymi zespołami i strukturami pośrednimi rozproszonymi terytorialnie ale sprzężonymi funkcjonalnie. Co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Marketingu oraz 2-letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w renomowanej firmie B2C (ang. Business-to-consumer) lub doświadczenie na stanowisku Starszego Konsultanta w renomowanej firmie konsultingowej realizującej usługi doradztwa strategicznego dla biznesu, szczególnie w zakresie restrukturyzacji i modelowania biznesowego. Znakomita znajomość nowoczesnych metod sprzedaży, marketingu strategicznego, marketingu produktowego i trade marketingu w sektorze B2C. Dobra znajomość nowoczesnych technologii teleinformatycznych wykorzystywanych w systemach sprzedaży B2C. Umiejętność podejmowania skalkulowanego ryzyka zawodowego, kreatywność, odwaga i zdecydowanie w działaniu. Umiejętność przewidywania wydarzeń i szybkiego tworzenia nowych rozwiązań, wynikających ze zmieniających się okoliczności. Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne. Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami młodych, ambitnych, wysoko wykwalifikowanych pracowników. Strategiczne myślenie - umiejętność prognozowania przyszłych trendów rynkowych i opracowywania nowatorskich działań marketingowych i sprzedażowych dla zdobycia nowych klientów. Doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu polityki marketingowej, w planowaniu i wdrażaniu zmian o istotnym znaczeniu dla strategii rozwoju sprzedaży poszczególnych zestawów produktowych. Umiejętność przeprowadzania analiz rynkowych, tworzenia nowych grup produktowych i rozwoju istniejących produktów rynkowych. Umiejętność tworzenia business planów, przeprowadzania analiz SWOT, oceny ryzyka i zarządzania ryzykiem w warunkach dynamicznie zmieniającej się gospodarki wolnorynkowej. Umiejętność modelowania biznesowego, optymalizowania struktur funkcjonalnych i organizacyjnych, przeprowadzania restrukturyzacji w warunkach bezkolizyjnej realizacji zadań bieżących. Umiejętność rozwiązywania problemów - ocena danych i sytuacji, rozpoznawanie potencjalnych problemów oraz znajdowanie rozwiązań. Zdolności przywódcze - motywowanie, prowadzenie do osiągania celów, coaching, mentoring i szkolenie podwładnych. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office Professional i Internetu. Dobra praktyczna znajomość profesjonalnych systemów zarządzania projektami. Ambicja i profesjonalizm. Chęć stałego doskonalenia zawodowego. Praca w Warszawie. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku." |
Oferta nr: AS-3726 kraj: Polska |
Wymagane wykształcenie: Masters |
Miejsce pracy: Warszawa |
Stanowisko menedżerskie: tak |
|
|
|
|