wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3641
 poprzednia   lista ofert    
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 ochrona zdrowia
 przemysł i energetyka

VICE-PRESIDENT - CHIEF EXECUTIVE OFFICER FOR EUROPE.
Firma:    Duży koncern amerykański z wieloletnią tradycją, posiadający zakłady produkcyjne na całym świecie. W skład koncernu wchodzi kilka specjalistycznych dywizji o globalnym zasięgu prowadzenia biznesu. Spółki-córki koncernu zajmujące się produkcją, montażem, sprzedażą, serwisem i kompleksową obsługą klientów znajdują się od wielu lat na pięciu kontynentach i prowadzą działalność biznesową w ponad 100 krajach świata. Koncern od wielu lat jest niekwestionowanym liderem w dziedzinie nowoczesnych technologii oczyszczania i uzdatniania wody pitnej. Posiada wiele patentów i wzorów użytkowych na technologie uzyskiwania wody krystalicznie czystej, wody do picia oczyszczonej z toksyn i jednocześnie oddziałującej pozytywną energią na ludzki organizm. Koncern od wielu lat inwestuje w Polsce, gdzie od początku lat 90-tych posiada znaną Spółkę-córkę z siedzibą w Łodzi.
Wymagania:    Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie odpowiedzialność za całość działalności gospodarczej Spółki-córki koncernu w Polsce, w tym: inicjowanie, organizowanie, wdrażanie i doskonalenie wszelkich procesów gospodarczych w Spółce, mających na celu zrealizowanie dynamicznego rozwoju Spółki i wykorzystanie jej ogromnego potencjału na rynku krajowym i międzynarodowym. Przy ścisłej współpracy z dyrektorami i kierownikami innych komórek organizacyjnych, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współtworzyła z Prezesem Zarządu firmy, który jest Amerykaninem, strategię rozwoju biznesu w Europie, od Portugalii aż po Ural, realizowała cele strategiczne i bezpośrednio odpowiadała przed Prezesem Zarządu za realizację strategicznych i bieżących zadań merytorycznych wynikających z zakresu obowiązków.
Uwarunkowania:    Wyższe studia magisterskie w zakresie zarządzania lub studia techniczne, najchętniej na wydziale inżynierii sanitarnej, instalacji budowlanych, mechanicznym lub automatyki. Mile widziany dyplom MBA lub Executive MBA. Bardzo dobra znajomość międzynarodowego i polskiego rynku systemów filtracyjnych do wody w obiektach mieszkalnych oraz komponentów do nich. Wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania spółkami prawa handlowego. Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku menedżera w firmach przemysłowych, szczególnie w firmach zajmujących się produkcją, sprzedażą, dystrybucją, usługami i serwisem urządzeń technicznych i przemysłowych. Preferowana branża: systemy instalacji wodnych i filtracji wody w budynkach mieszkalnych. Co najmniej 4-letnie doświadczenie poparte sukcesami zawodowymi na stanowisku: Dyrektora ds. Strategii Rozwoju Biznesu, Dyrektora Sprzedaży, Dyrektora Marketingu Strategicznego, Dyrektora ds. kluczowych klientów. Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Generalnego, Dyrektora Zarządzającego lub Dyrektora Operacyjnego w renomowanej, amerykańskiej lub międzynarodowej spółce prawa handlowego, poparte ewidentnymi osiągnięciami zawodowymi. Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży eksportowej produktów technicznych lub przemysłowych, szczególnie w zakresie nowoczesnych filtrów do wody w budynkach mieszkalnych i nowoczesnych instalacji wodnych. Znajomość zagadnień controllingu finansowego i operacyjnego. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Mile widziany język polski jako język ojczysty. Mile widziana dodatkowo znajomość języka rosyjskiego. Znajomość zintegrowanych systemów ERP dla zarządzania nowoczesnymi korporacjami. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Professional. Znajomość MS Project. Dobra znajomość systemów analityki finansowej i raportowania zgodnie ze standardami międzynarodowymi. Umiejętność przewodzenia zespołowi młodych, ambitnych, wysoko wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin. Doświadczenie w zarządzaniu projektami i procesami, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych systemów i technologii zarządzania wiedzą. Doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu stałych relacji z klientami, współpracownikami i partnerami firmy, w tworzeniu i wdrażaniu programów lojalnościowych. Doświadczenie w budowaniu międzynarodowej marki firmy. Ambicja i profesjonalizm. Znakomite referencje z całego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej w kraju i za granicą. Poszukujemy osoby dynamicznej, operatywnej, znakomicie czującej "ducha amerykańskiego biznesu". Praca w Łodzi, z wyjazdami zagranicznymi. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku."


Oferta nr:  AS-3641       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  MSc. Eng.
Miejsce pracy:  Łódź i cała Europa.     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
 poprzednia   lista ofert    
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.