wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3963
    lista ofert   następna 
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 systemy teleinformatyczne
 marketing i media
 ochrona zdrowia
 handel
 różne

PRESIDENT, BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR FOR EUROPE
Firma:    Dynamicznie rozwijająca się Spółka z kapitałem amerykańskim, która projektuje, testuje, wytwarza i sprzedaje w wielu krajach świata supernowoczesne artykuły gospodarstwa domowego 21 wieku na bazie własnych, unikalnych, opatentowanych technologii i wzorów użytkowych, spełniających wszelkie normy funkcjonalne i ekologiczne dla nowoczesnych mieszkań 21 wieku. Wszystkie produkty firmy mają nowoczesny design i są dostosowane do zmian występujących na międzynarodowym rynku urządzeń inteligentnych oraz inteligentnych domów i mieszkań 21 wieku. W związku z wysoką dynamiką rozwoju poszczególnych grup produktowych w odniesieniu do projektowania, produkcji i sprzedaży na terenie Polski i Europy, Zarząd amerykańskiego funduszu inwestycyjnego, który jest głównym udziałowcem Spółki, podjął decyzję o utworzeniu stanowiska Prezes Zarządu w Polsce, Business Development Director for Europe.
Wymagania:    Osoba zatrudniona na tym stanowisku, przy ścisłej współpracy z Prezesem amerykańskiego funduszu inwestycyjnego i udziałowcami Spółki, będzie tworzyła i nadzorowała realizację strategii rozwoju biznesu Spółki w Europie i na wszystkich rynkach międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem wysoko rozwiniętych krajów Unii Europejskiej. W ramach realizacji tego zadania, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie tworzyła i rozwijała: profesjonalne kanały sprzedaży w poszczególnych krajach Unii Europejskiej oraz w krajach poza Unią Europejską, w porozumieniu z lokalnymi partnerami biznesowymi; profesjonalny system serwisu technicznego i obsługi posprzedażowej na rynkach lokalnych w poszczególnych krajach; spójny system komunikacji produktowej, sprzedaży e-commerce i kontaktu z potencjalnymi Klientami, z wykorzystaniem technologii mobilnych Internetu; system analiz rynku i analiz operacyjnych w odniesieniu do poszczególnych produktów AGD w poszczególnych krajach; system optymalizacji sieci sprzedaży przy wykorzystaniu profesjonalnych narzędzi teleinformatycznych i relacyjnych baz danych; system monitorowania realizacji planów sprzedaży oraz budżetów marketingowych; współpracę z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektów w obszarach: sprzedaży, marketingu, serwisu technicznego i obsługi posprzedażowej oraz strategii rozwoju biznesu Spółki w poszczególnych krajach. Ponadto osoba ta będzie tworzyła i rozwijała samodzielne podmioty gospodarcze, zgodnie z lokalnymi przepisami prawa, dla realizacji strategii rozwoju biznesu Spółki na rynkach lokalnych, w tym z wykorzystaniem fuzji i przejęć istniejących podmiotów gospodarczych; nadzorowała kampanie marketingowe oraz inne działania wspierających sprzedaż w poszczególnych krajach Europy; nadzorowała realizację analiz konkurencji i trendów rozwoju rynku AGD w poszczególnych krajach oraz zmian w regulacjach prawnych związanych z zakresem działalności Spółki na terenie Europy.
Uwarunkowania:    Znakomite wyczucie biznesu w zakresie trendów i realiów rozwoju sprzedaży nowoczesnych urządzeń AGD w Europie i na świecie w 21 wieku. Wiedza i wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, w tworzeniu i rozwijaniu nowoczesnych systemów marketingu i sprzedaży urządzeń AGD lub produktów o podobnym charakterze, przy wykorzystaniu nowoczesnych technik i technologii teleinformatycznych oraz sieci handlu nowoczesnego i serwisowania na rynku europejskim. Bardzo dobra znajomość nowoczesnego biznesu w branży AGD w krajach Unii Europejskiej, szczególnie na terenie Włoch, będzie dodatkowym atutem. Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej branży AGD lub w zarządzaniu międzynarodową siecią sprzedaży wysokojakościowych produktów technicznych klasy Premium. Wyższe studia magisterskie w zakresie zarządzania, handlu lub marketingu. Mile widziany dyplom MBA w zakresie marketingu lub dyplom Executive MBA. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Mile widziana dodatkowo znajomość innych języków obcych, w tym języka: niemieckiego, włoskiego, francuskiego lub hiszpańskiego. Język polski jako język ojczysty będzie silnym dodatkowym atutem. Co najmniej 6-letnie doświadczenie menedżerskie w działach sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, eksportu lub dystrybucji w renomowanej firmie globalnej lub międzynarodowej w branży AGD będzie dodatkowym atutem. Wymierne osiągnięcia zawodowe na podobnym stanowisku w renomowanej firmie międzynarodowej prowadzącej działalność produkcyjną, handlową i eksportową na terenie Unii Europejskiej. Doświadczenie w tworzeniu, podtrzymywaniu i stałym rozwoju relacji biznesowych z kluczowymi klientami i partnerami firmy na rynku międzynarodowym. Doświadczenie w budowaniu i stałym rozwijaniu nowoczesnych kanałów dystrybucji i serwisowania produktów AGD lub podobnych produktów technicznych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Doświadczenie w praktycznym wykorzystaniu systemów teleinformatycznych i relacyjnych baz danych, systemów e-commerce, ERP, CRM i marketingu interaktywnego dla skutecznego zarządzania rozwojem biznesu i sprzedaży produktów klasy Premium. Doświadczenie w budowaniu i umacnianiu prestiżowej marki handlowej na rynku międzynarodowym i globalnym. Doświadczenie w analizach finansowych, inwestycyjnych, operacyjnych i zarządzaniu ryzykiem biznesowym. Doświadczenie w kontaktach z mediami, firmami PR i agencjami reklamowymi, w tym w zakresie nowoczesnych mediów elektronicznych. Doświadczenie w sprawach dotyczących sprawozdawczości z działalności gospodarczej spółek prawa handlowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi w strukturach rozproszonych terytorialnie ale sprzężonych funkcjonalnie, przy stale rosnącej efektywności ekonomicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rozwaga i konsekwencja w działaniu. Chęć stałego rozwoju zawodowego, ambicja, upór i zdecydowanie w działaniu, silne zorientowanie na osiągnięcie zamierzonego celu. Zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja i lojalność. Zapobiegliwość, umiejętność przewidywania trudności. Odporność na stres. Poszukujemy osoby o szerokich horyzontach myślowych, z wewnętrzną potrzebą zostania docenianym i szanowanym biznesmenem na rynkach międzynarodowych, osoby która swoje dotychczasowe doświadczenia menedżerskie chce zamienić w nową, fascynującą drogę przedsiębiorcy i szanowanego powszechnie biznesmena klasy światowej. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i za granicą. Praca w Polsce z częstymi zagranicznymi wyjazdami służbowymi. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Puławska 145, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku."


Oferta nr:  AS-3963       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Polska i Europa.     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
    lista ofert   następna 
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.