wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3951
    lista ofert   następna 
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 systemy teleinformatyczne
 marketing i media
 handel
 usługi
 różne

DIGITAL INTERCONTINENTAL PROJECT MANAGER
Firma:    Renomowana korporacja globalna w branży nowoczesnych technologii 21 wieku. Korporacja posiada własne laboratoria badawczo-rozwojowe na trzech kontynentach oraz kilkadziesiąt dużych zakładów produkcyjnych na wszystkich kontynentach, w tym nowoczesne zakłady na terenie kilku krajów Unii Europejskiej, USA, Azji i Ameryki Południowej. Produkcja z tych zakładów od wielu lat zaopatruje rynek wszystkich krajów Europy oraz Japonii, Korei Południowej, Chin, Indii, Kazachstanu, Filipin, Indonezji, Wietnamu, Meksyku, Brazylii, Argentyny, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Australii, Nowej Zelandii, RPA, Kanady i całego obszaru USA. Ponadto korporacja posiada własny, duży Fundusz inwestycyjny, który stale rozwija, inwestujący w nowoczesne start-upy, fin-techy i innowacyjne technologie - praktycznie na całym świecie.
Wymagania:    Stanowisko Digital Intercontinental Project Manager jest nowotworzonym stanowiskiem w strukturze organizacyjnej centrali Korporacji i bezpośrednio podlega pod stanowisko Global Head of Digital w pionie Senior Vice-President, Global Marketing. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kompleksowe prowadzenie projektów z obszaru digital; zarządzanie międzynarodowymi cyfrowymi kampaniami B2C oraz B2B, mającymi na celu zbieranie leadów i budowanie zaangażowania klientów; zarządzanie wdrażaniem i utrzymaniem globalnych platform cyfrowych (CRM, automatyka marketingowa, bazy danych, konta w mediach społecznościowych); monitorowanie skuteczności prowadzonych kampanii wielokanałowych oraz platform; identyfikacja i wdrażanie zmian zwiększających efektywność działań digitalowych na terenie całej Europy, Azji, Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Afryki, Australii i Nowej Zelandii.
Uwarunkowania:    Znakomita znajomość nowoczesnych technik i technologii teleinformatycznych oraz narzędzi marketingu strategicznego i produktowego, wykorzystywanych dla osiągnięcia celów biznesowych nowoczesnych korporacji 21 wieku. Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym samodzielnym stanowisku, bezpośrednio związanym z projektowaniem i realizacją marketingu cyfrowego w międzynarodowych strukturach organizacyjnych renomowanej korporacji. Studia wyższe na kierunku marketingowym lub pokrewnym oraz studia podyplomowe w zakresie projektowania systemów i zarządzania biznesem międzynarodowym z wykorzystaniem technik i technologii cyfrowych. Znakomita praktyczna znajomość CRM i automatyki marketingowej. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami na skalę międzynarodową. Praktyczna znajomość taktyki SEO i SEM, HTML, oprogramowania dedykowanego dla portali społecznościowych oraz zarządzania implementacją i integracją cyfrowych platform: portale, mass email, wirtualne spotkania, CRM, czat, e-commerce, analityka i bazy danych klientów przeznaczonych do użytku komercyjnego. Prowadzenie międzynarodowych inicjatyw w celu adopcji nowych systemów cyfrowych. Szkolenie lokalnych zespołów marketingowych i sprzedażowych w zakresie umiejętności technicznych. Tworzenie strategii rozwoju marketingu wielokanałowego. Rozwój cyfrowych platform do użytku komercyjnego. Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w celu zwiększenia konkurencyjności firmy. Promocja transformacji cyfrowej wewnątrz organizacji. Szkolenie zespołów marketingowych, sprzedażowych i IT w zakresie umiejętności cyfrowych. Zarządzanie kampaniami omnichannel na wielu rynkach międzynarodowych. Analizowanie danych i tłumaczenie na konkretne akcje optymalizacyjne. Doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i rozwoju serwisów specjalistycznych na portalach społecznościowych: Facebook, LinkedIn, YouTube, Twitter, Yandex. Znajomość Microsoft Dynamics CRM, Salesforce.com, WhatsApp oraz pracy w chmurach Google, Amazon, Microsoft, Oracle, Cisco, IBM i Red Hat. Rozwaga i konsekwencja w działaniu. Chęć stałego rozwoju zawodowego, ambicja, upór i zdecydowanie w działaniu, silne zorientowanie na osiągnięcie zamierzonego celu. Zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja i lojalność. Zapobiegliwość, umiejętność przewidywania trudności. Odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i zagranicą. Praca na terenie 6 kontynentów z biurem korporacyjnym na terenie Polski we Wrocławiu. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (RODO)."


Oferta nr:  AS-3951       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Cały świat. Biuro w Polsce.     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
    lista ofert   następna 
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.