wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3909
    lista ofert   następna 
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 ochrona zdrowia
 handel
 różne

SZEF SPRZEDAŻY W POLSCE - RYNEK NOWOCZESNY - GLOBALNA KORPORACJA FMCG.
Firma:    Renomowana korporacja zachodnia prowadząca działalność gospodarczą od połowy XIX wieku w zakresie unikalnych wód mineralnych pochodzących ze znanych światowych uzdrowisk i zdrojów leczniczych, oryginalnych lub z niewielkim dodatkiem naturalnego soku z owoców, rozpoczynająca działalność handlową na terenie Polski. Wszystkie produkty korporacji są wyłącznie klasy Premium. Całość produkcji i konfekcjonowania odbywa się wyłącznie w miejscu pochodzenia zdroju. Z puli kilkudziesięciu znanych na całym świecie marek, zostało wybranych tylko kilkanaście z nich do sprzedaży i dystrybucji w Polsce. Marki te będą wprowadzane w Polsce sukcesywnie do wyselekcjonowanych zachodnich sieci handlu nowoczesnego, głównie do działających w Polsce sieci francuskich.
Wymagania:    Osoba zatrudniona na tym nowotworzonym stanowisku w Polsce będzie podlegała bezpośrednio pod Dyrektora Handlowego na Polskę w Departamencie Exportu w światowej centrali korporacji, zlokalizowanej na terenie Europy. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie negocjowanie i zawieranie umów z centralami międzynarodowych sieci handlu nowoczesnego (sieci hipermarketów, supermarketów i dyskontów) prowadzących działalność handlową w branży spożywczej terenie Polski, w tym głównie z sieciami Auchan i Carrefour. Ponadto osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie i utrzymywanie długofalowych relacji z sieciami handlu nowoczesnego, realizowanie założonych celów handlowych, generowanie określonego zysku ze sprzedaży, realizowanie polityki handlowej, promocyjnej i cenowej. Regularne analizowanie poziomu sprzedaży i realizacji wyniku. Rozwój strategii biznesu i procesów sprzedażowych w sieciach handlu nowoczesnego na terenie całej Polski celem umacniania pozycji rynkowej dla poszczególnych kategorii produktów i marek w Polsce. Raportowanie wyników sprzedażowych. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz promowanie poszczególnych marek, zgodnie z przyjętą przez korporację polityką marketingową na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Egzekwowanie standardów merchandisingu i widoczności produktów w sieciach handlu nowoczesnego w poszczególnych hipermarketach i supermarketach na terenie Polski. Konieczna jest bardzo dobra, bieżąca współpraca z Dyrekcją Departamentu Exportu, Działem Marketingu Strategicznego, Działem Marketingu Produktowego, Działem Trade Marketingu oraz Działem Research & Development w centrali korporacji.
Uwarunkowania:    Znakomite wyczucie biznesu i nowych trendów w branży spożywczej we współczesnym świecie, szczególnie w zakresie rozwoju sprzedaży wód mineralnych. Znakomita znajomość sieci handlu nowoczesnego (sieci hipermarketów, supermarketów i dyskontów) w branży spożywczej, szczególnie w zakresie wód mineralnych i napojów bezalkoholowych jest warunkiem koniecznym. Ugruntowana wiedza merytoryczna dotycząca współpracy z międzynarodowymi sieciami handlu nowoczesnego, poparta doświadczeniem i konkretnymi osiągnięciami w pracy na podobnym stanowisku w branży spożywczej, w tym w zakresie wód mineralnych i napojów bezalkoholowych jest warunkiem koniecznym. Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowej sprzedaży do sieci handlu nowoczesnego (negocjacje z działami zakupów, budowa i utrzymywanie relacji, itp.), na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, jest warunkiem koniecznym. Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji biznesowych na poziomie centrali zachodniej sieci handlu nowoczesnego w branży spożywczej prowadzącej działalność w Polsce, w tym szczególnie w odniesieniu do sieci Auchan i Carrefour będzie dodatkowym atutem. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca samodzielne negocjacje biznesowe (negocjowanie umów i kontaktów handlowych, samodzielne prowadzenie prezentacji i spotkań handlowych na szczeblu międzynarodowym). Bardzo mile widziana dodatkowa znajomość języka francuskiego. Silne nastawienie na realizację celów. Samodzielność i odpowiedzialność. Dobra organizacja pracy. Bardzo ważna jest umiejętność współpracy z menedżerami innych departamentów i komórek organizacyjnych w centrali korporacji. Lojalność i niezawodność. Uczciwe stawianie spraw i problemów. Doświadczenie we współpracy z działami marketingu strategicznego, marketingu produktowego, trade marketingu oraz działem Research & Development. Dyskrecja i profesjonalizm zawodowy. Poszukujemy osoby dynamicznej, niezwykle kreatywnej, optymistycznie nastawionej do życia, ambitnej i twórczej, o szerokich horyzontach myślowych, z silną pasją działania zespołowego, dla której taka praca będzie autentycznym wyzwaniem zawodowym. Chęć stałego rozwoju zawodowego. Odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i za granicą. Biuro w Warszawie.


Oferta nr:  AS-3909       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
      Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
    lista ofert   następna 
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.