wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3906
    lista ofert   następna 
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 architektura i budownictwo
 marketing i media
 handel
 różne

SENIOR PROJECT MANAGER - SUPERMODERN CONSTRUCTION CHEMICALS
Firma:    Globalna korporacja w branży nowoczesnych systemów i produktów chemii budowlanej 21 wieku, prowadząca działalność biznesową na 6 kontynentach. Od kilkudziesięciu lat korporacja specjalizuje się w opracowywaniu, wdrażaniu, produkcji, sprzedaży i stałym rozwoju własnych, opatentowanych, unikalnych technologii dla wytwarzania, produkcji seryjnej, sprzedaży i dystrybucji najwyższej jakości produktów chemii budowlanej dla biurowców, apartamentowców, budynków użyteczności publicznej, centrów i galerii handlowych, centrów logistycznych, rezydencji, willi i osiedli domów jednorodzinnych. Na każdym etapie kreowania produktów korporacja gwarantuje innowacyjne rozwiązania, które zapewniają utrzymanie najwyższych, światowych standardów, potwierdzonych licznymi nagrodami i międzynarodowymi certyfikatami jakości. Przy sprzedaży swoich produktów wielką wagę przywiązuje do profesjonalnego doradztwa technicznego i technologicznego dla obecnych i potencjalnych Klientów, a także zapewnia pełny cykl szkoleń dla tworzonych przez siebie zespołów doradców technicznych i technologicznych. Korporacja stale współpracuje z dużymi inwestorami, inwestorami zastępczymi oraz renomowanymi biurami architektonicznymi i projektowymi szerokiej gamy obiektów budowlanych. Posiada kilkadziesiąt dużych zakładów produkcyjnych na wszystkich kontynentach, w tym nowoczesne zakłady na terenie kilku krajów Unii Europejskiej. Produkcja z tych zakładów od wielu lat zaopatruje rynek wszystkich krajów Europy oraz eksportowana jest do wielu krajów na innych kontynentach, w tym do Japonii, Korei Południowej, Brazylii, Argentyny, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Australii, Nowej Zelandii, RPA, Kanady i USA.
Wymagania:    Osoba zatrudniona na stanowisku Senior Project Manager - Supernowoczesne produkty chemii budowlanej będzie podlegała bezpośrednio pod Dyrektora Marketingu w globalnej centrali korporacji i będzie zajmowała się nowoutworzoną i dynamicznie rozwijaną grupą supernowoczesnych produktów chemii budowlanej (opatentowanej przez korporację), która określana jest przez japońskie i amerykańskie media branżowe jako wydarzenie porównywalne z powstaniem smartfonów w telekomunikacji, jako łączących funkcje telefonu z minikomputerem. W tym przypadku jest to technologiczne połączenie dwóch samodzielnie rozwijanych w skali globalnej innych grup produktowych. Dlatego konieczna na tym stanowisku będzie stała współpraca z dwoma Global Product Managerami prowadzącymi te grupy produktowe, aby ograniczyć zakres kanibalizacji wewnątrz korporacji. Praca musi być wykonywana przy ścisłej współpracy z działem badawczo-rozwojowym, działami sprzedażowymi w kanałach B2B i B2C oraz stałym, bezpośrednim kontaktem z rynkiem klientów docelowych i użytkowników (indywidualnych i korporacyjnych), poprzez projektowe zarządzanie osobami (w matrycy) przy realizacji określonych programów/projektów na terenie Polski i w skali globalnej. Kluczowym czynnikiem dalszego rozwoju tej grupy produktowej jest właściwa identyfikacja nowych pól aplikacji. Dlatego ważnym elementem jest wskazanie takich zastosowań, które umożliwiałyby dynamiczny wzrost sprzedaży. Wymaga to poznania zachowań końcowych użytkowników, zbadania z jakich używanych dotąd produktów nastąpiło przekierowanie na aktualnie stosowane tego typu produkty, jakie są potrzeby wykonawców, które można zaspokoić tymi supernowoczesnymi produktami. Kolejna grupa zadań polega na właściwym poprowadzeniu projektu w organizacji (współpraca ze sprzedażą, działem rozwoju produktowego, działem szkoleń, działem komunikacji) - tak, aby zaprojektować drogę do rynku i nadzorować egzekucję wdrożenia na rynek. Zaproponowanie docelowego portfela produktowego umożliwiającego dalszy dynamiczny rozwój tej grupy produktowej. Dokonanie właściwego pozycjonowania w matrycy: Postrzegana jakość vs. Cena vs. Specjalizacja - tak, aby uniknąć własnej kanibalizacji wysokomarżowych produktów. Dokonanie segmentacji końcowych użytkowników (wykonawców) i zaproponowanie właściwych działań. Zorganizowanie szybkiej ścieżki ścisłej współpracy działu badawczo-rozwojowego z działami sprzedażowymi w kanałach B2B i B2C oraz stałym, bezpośrednim kontaktem z rynkiem klientów docelowych i użytkowników (indywidualnych i korporacyjnych). Efektywne budowanie wartości marki na nowotworzonej grupie produktowej w portfolio produktów korporacji poprzez: projektowanie, planowanie, realizację oraz kontrolę działań marketingowych i sprzedażowych, w celu uzyskiwania coraz lepszego wyniku finansowego na tej grupie produktów. Aktywizowanie sił sprzedaży poprzez inicjowanie i projektowanie działań wspierających sprzedaż (szkolenia produktowe, promocje, doradztwo techniczne, itp.). Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi korporacji w zakresie przygotowania i realizacji działań marketingowych kierowanych do wszystkich uczestników kanałów sprzedaży. Współpraca w zakresie testów, badań i projektowania rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami wykonawców. Pozyskiwanie rekomendacji i referencji od wykonawców i inwestorów. Bieżąca praca nad produktami w zakresie modyfikacji oraz dostosowywania ich do wymagań klientów. Pozyskiwanie, gromadzenie i analiza informacji o rynku i działaniach konkurencji. Diagnozowanie i rekomendowanie optymalnych rozwiązań technicznych w zakresie rozwoju produktów.
Uwarunkowania:    Znakomita znajomość marketingu strategicznego, marketingu produktowego i trade marketingu dla nowoczesnych systemów chemii budowlanej 21 wieku jest warunkiem koniecznym. Dobra znajomość aktualnego rynku B2B i B2C dla nowoczesnych systemów chemii budowlanej. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w renomowanej korporacji międzynarodowej. Doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek krajowy i międzynarodowy. Umiejętność ustalania odpowiednich KPI, zarówno dla całego projektu, jak i KPI pośrednich mających wpływ na stopniową realizację wyniku. Umiejętność zapewnienia odpowiedniego ROI z prowadzonych działań (szczególnie jeżeli wymagać będą one większych inwestycji w rynek - np. w zbudowanie świadomości nowych produktów, zbudowania trialu produktowego, zbudowania rekomendacji liderów opinii, włączenia komunikacji w mediach masowych, itp.). Inicjatywa i samodzielność w działaniu. Twórcze myślenie, duża kreatywność i otwartość na zmiany. Zorientowanie na klienta i realizację celów. Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność tworzenia i prowadzenia prezentacji oraz szkoleń. Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania właściwych wniosków. Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych. Dobra znajomość języka angielskiego, szczególnie w zakresie marketingu i chemii budowlanej. Zdolności analityczne i silne zorientowanie na wyniki - świadomość kosztów, osiąganie celów przy zorientowaniu na zysk. Doświadczenie w gromadzeniu i analizowaniu danych. Zdolność logicznego myślenia, rozumienie "logiki liczb", szczególnie w odniesieniu do efektywnej stymulacji wzrostu sprzedaży. Mile widziane doświadczenie w budowaniu i umacnianiu prestiżowej marki handlowej na rynku ogólnopolskim i międzynarodowym. Rozwaga i konsekwencja w działaniu, silne zorientowanie na osiągnięcie zamierzonego celu. Otwartość i uczciwość w prezentowaniu spraw i problemów. Poszukujemy ambitnego profesjonalisty, osoby odważnej, kreatywnej, o szerokich horyzontach myślowych - osoby, dla której taka praca będzie autentyczną pasją życiową. Praca głównie na terenie Polski, z biurem we Wrocławiu.


Oferta nr:  AS-3906       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Wrocław.     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
    lista ofert   następna 
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.