wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3876
 poprzednia strona
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 systemy teleinformatyczne
 finanse i bankowość
 architektura i budownictwo
 przemysł i energetyka
 handel
 logistyka i transport
 różne

DYREKTOR FINANSOWY, CZŁONEK ZARZĄDU W POLSCE - RENOMOWANA KORPORACJA GLOBALNA
Firma:    Globalna korporacja w branży nowoczesnych systemów i produktów chemii budowlanej 21 wieku, prowadząca działalność biznesową na 6 kontynentach. Od kilkudziesięciu lat korporacja specjalizuje się w opracowywaniu, wdrażaniu, produkcji, sprzedaży i stałym rozwoju własnych, opatentowanych, unikalnych technologii dla wytwarzania, produkcji seryjnej, sprzedaży i dystrybucji najwyższej jakości produktów chemii budowlanej dla biurowców, apartamentowców, budynków użyteczności publicznej, centrów i galerii handlowych, centrów logistycznych, rezydencji, willi i osiedli domów jednorodzinnych. Na każdym etapie kreowania produktów korporacja gwarantuje innowacyjne rozwiązania, które zapewniają utrzymanie najwyższych, światowych standardów, potwierdzonych licznymi nagrodami i międzynarodowymi certyfikatami jakości. Przy sprzedaży swoich produktów wielką wagę przywiązuje do profesjonalnego doradztwa technicznego i technologicznego dla obecnych i potencjalnych Klientów, a także zapewnia pełny cykl szkoleń dla tworzonych przez siebie zespołów doradców technicznych i technologicznych. Korporacja stale współpracuje z dużymi inwestorami, inwestorami zastępczymi oraz renomowanymi biurami architektonicznymi i projektowymi szerokiej gamy obiektów budowlanych. Posiada kilkadziesiąt dużych zakładów produkcyjnych na wszystkich kontynentach, w tym nowoczesne zakłady na terenie Polski. Produkcja z zakładów w Polsce od wielu lat zaopatruje rynek polski oraz eksportowana jest do wielu krajów świata, w tym do Japonii, Korei Południowej, Brazylii i USA.
Wymagania:    Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektor Finansowy (CFO), Członek Zarządu, w działającej ponad 20 lat w Polsce spółce-córce globalnej korporacji, będzie raportowała bezpośrednio do osoby zatrudnionej na stanowisku Chief Financial Officer (CFO), Board Member, w globalnej centrali tej korporacji. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie nadzór nad poprawnością wszystkich procesów inwestycyjnych, finansowo-księgowych i sprawozdawczych polskiej spółki-córki globalnej korporacji, która jest holdingiem firm produkcyjnych, sprzedażowych i usługowych w zakresie nowoczesnych systemów i produktów chemii budowlanej 21 wieku na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Ponadto osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie bezpośrednio nadzorowała wszystkie sprawy dotyczące realizacji procesów inwestycyjnych, finansowo-księgowych i sprawozdawczych, zgodnie z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa, wymogami Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR) i wymogami Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Przygotowywanie okresowych bilansów i raportów finansowych dla potrzeb Zarządu Spółki w Polsce oraz Zarządu i Rady Nadzorczej w globalnej centrali korporacji. Prowadzenie stałej współpracy z bankami obsługującymi działalność inwestycyjną i operacyjną holdingu na terenie Polski. Prowadzenie współpracy z firmą audytorską holdingu, koordynowanie procesu audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Dbałość o jakość i terminowość sporządzania sprawozdań finansowych. Stałe doskonalenie systemu rachunkowości zarządczej oraz systemu controllingu finansowego i operacyjnego. Zarządzanie całokształtem zagadnień dotyczących planowania finansowego. Stałe doskonalenie systemu budżetowania. Stałe doskonalenie systemu zarządzania rentownością poszczególnych grup produktowych oraz kontrahentów na terenie całego kraju. Nadzór nad procesem rozliczania kosztów w czasie. Opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie całością spraw związanych z systemem planowania i raportowania finansowego. Doskonalenie procedur zarządzania kapitałem obrotowym holdingu na terenie Polski. Stały nadzór nad płynnością finansową holdingu. Stały nadzór nad systemem podatkowym oraz prowadzenie aktywnej polityki zarządzania podatkami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nadzór nad obsługą i aktualizacją rejestru umów, zamówień i kontrahentów o kluczowym znaczeniu dla realizacji strategii rozwoju biznesu korporacji na terenie Polski, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii teleinformatycznych i relacyjnych baz danych. Doskonalenie metod wykorzystania zintegrowanych systemów zarządzania klasy MRPII/ERP, CRM, DSS, BIS, a także korporacyjnego intranetu. Nadzór nad działalnością windykacyjną, przy wykorzystaniu zintegrowanego systemu informatycznego. Współpraca z firmą audytorską w zakresie klasyfikacji podatkowej kosztów i zobowiązań. Aktywne wspieranie Zarządu Spółki oraz zarządów spółek wchodzących w skład holdingu w Polsce, w zakresie realizacji strategii rozwoju biznesu na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
Uwarunkowania:    Doskonała znajomość procesów inwestycyjnych, finansowych, księgowych, sprawozdawczych i administracyjnych, występujących w dużym holdingu przemysłowym, posiadającym szereg zakładów produkcyjnych na terenie Polski, zgodnie z wymogami 21 wieku. Co najmniej 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w renomowanej korporacji posiadającej duże zakłady produkcyjne w branży nowoczesnych technologii jest warunkiem koniecznym. Wiedza i doświadczenie w zakresie: nowoczesnych metod zarządzania finansami firm produkcyjnych, zarządzania procesami inwestycyjnymi, controllingu finansowego i operacyjnego dla produkcyjnych spółek prawa handlowego jest warunkiem koniecznym. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości zarządczej i sprawozdawczości spółek prawa handlowego. Dobra znajomość prawa podatkowego w odniesieniu do spółek prawa handlowego. Wyższe studia magisterskie w zakresie nauk ekonomicznych, księgowości i finansów. Dyplom MBA w zakresie finansów lub dyplom ACCA lub CIMA. Doświadczenie w realizacji procesów inwestycyjnych, finansowo-księgowych i sprawozdawczych w renomowanej korporacji przemysłowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w Unii Europejskiej, wymogami Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR), wymogami Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) jest warunkiem koniecznym. Doświadczenie w przygotowywaniu okresowych bilansów i raportów finansowych dla potrzeb Zarządu Spółki w Polsce oraz kierownictwa w zagranicznej centrali korporacji. Doświadczenie we współpracy z bankami obsługującymi działalność inwestycyjną i operacyjną korporacji. Dobra znajomość nowoczesnych zintegrowanych systemów informatycznych klasy MRPII/ERP i relacyjnych baz danych wykorzystywanych w procesach zarządczych i finansowo-księgowych spółek prawa handlowego. Dobra znajomość informatycznych systemów analityki finansowej. Dobra znajomość języka angielskiego. Doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi przy stale rosnącej efektywności ekonomicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rozwaga i konsekwencja w działaniu. Chęć stałego rozwoju zawodowego, ambicja, upór i zdecydowanie w działaniu, silne zorientowanie na osiągnięcie zamierzonego celu. Zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja i lojalność. Zapobiegliwość, umiejętność przewidywania trudności. Odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju lub za granicą. Praca we Wrocławiu.


Oferta nr:  AS-3876       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Wrocław     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
 poprzednia strona
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.