wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3862
 poprzednia strona
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 finanse i bankowość
 ochrona zdrowia
 handel
 logistyka i transport
 różne

DYREKTOR FINANSOWY W POLSCE - RENOMOWANA KORPORACJA MIĘDZYNARODOWA
Firma:    Renomowana europejska korporacja o charakterze międzynarodowym, dynamicznie inwestująca w rozwój nowoczesnych, profesjonalnych sieci sprzedaży detalicznej przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi informatycznych i funduszy inwestycyjnych. Obecnie przystępuje do dynamicznego rozwoju biznesu w Polsce, poprzez tworzenie własnej sieci aptek według standardów europejskich na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Mając znaczne wsparcie finansowe własnej grupy kapitałowej, inwestującej od wielu lat na terenie krajów Unii Europejskiej, Zarząd Spółki-córki w Polsce będzie realizował własny program tworzenia i rozwoju profesjonalnej sieci aptek w Polsce, zatrudniając wszystkich pracowników aptek w Polsce na etatach, zgodnie ze standardami europejskimi.
Wymagania:    Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektor Finansowy w Polsce (CFO) będzie raportowała bezpośrednio do Prezesa Zarządu i Wiceprezesa ds. Rozwoju Strategicznego Spółki-córki w Polsce oraz do osoby zatrudnionej na stanowisku Chief Financial Officer (CFO), Board Member, w europejskiej centrali korporacji. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie nadzór nad poprawnością wszystkich procesów inwestycyjnych, finansowo-księgowych i sprawozdawczych polskiej Spółki-córki europejskiej korporacji, tworzącej i dynamicznie rozwijającej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej profesjonalną sieć aptek, zgodnie ze standardami Unii Europejskiej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie bezpośrednio nadzorowała wszystkie sprawy dotyczące realizacji procesów inwestycyjnych, finansowo-księgowych i sprawozdawczych, zgodnie z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa, wymogami Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR) i wymogami Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Przygotowywanie okresowych bilansów i raportów finansowych dla potrzeb Zarządu Spółki w Polsce oraz Zarządu i Rady Nadzorczej w europejskiej centrali korporacji. Prowadzenie stałej współpracy z bankami obsługującymi działalność inwestycyjną i operacyjną na terenie Polski. Prowadzenie współpracy z firmą audytorską, koordynowanie procesu audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Dbałość o jakość i terminowość sporządzania sprawozdań finansowych. Stałe doskonalenie systemu rachunkowości zarządczej oraz systemu controllingu finansowego i operacyjnego. Zarządzanie całokształtem zagadnień dotyczących planowania finansowego. Stałe doskonalenie systemu budżetowania. Stałe doskonalenie systemu zarządzania rentownością poszczególnych grup produktowych oraz kontrahentów na terenie całego kraju. Nadzór nad procesem rozliczania kosztów w czasie. Opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie całością spraw związanych z systemem planowania i raportowania finansowego. Doskonalenie procedur zarządzania kapitałem obrotowym na terenie Polski. Stały nadzór nad płynnością finansową. Stały nadzór nad systemem podatkowym oraz prowadzenie aktywnej polityki zarządzania podatkami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nadzór nad obsługą i aktualizacją rejestru umów, zamówień i kontrahentów o kluczowym znaczeniu dla realizacji strategii rozwoju biznesu na terenie Polski, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii teleinformatycznych i relacyjnych baz danych. Doskonalenie metod wykorzystania zintegrowanych systemów zarządzania klasy ERP, CRM, DSS, BIS, a także korporacyjnego intranetu. Nadzór nad działalnością windykacyjną, przy wykorzystaniu zintegrowanego systemu informatycznego. Współpraca z firmą audytorską w zakresie klasyfikacji podatkowej kosztów i zobowiązań. Aktywne wspieranie Zarządu Spółki-córki w Polsce oraz Zarządu europejskiej centrali korporacji w zakresie realizacji strategii rozwoju biznesu na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
Uwarunkowania:    Doskonała znajomość procesów inwestycyjnych, finansowych, księgowych, sprawozdawczych i administracyjnych, występujących w profesjonalnej sieci aptek rozbudowywanej zgodnie ze standardami Unii Europejskiej oraz unijnym i polskim prawem farmaceutycznym. Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w firmie audytorskiej wchodzącej w skład tzw. wielkiej czwórki, w dziale dotyczącym farmacji lub FMCG jest warunkiem koniecznym. Wiedza i doświadczenie w zakresie: nowoczesnych metod zarządzania finansami sieci aptek lub profesjonalnych firm FMCG, zarządzania procesami inwestycyjnymi, controllingu finansowego i operacyjnego dla spółek prawa handlowego jest warunkiem koniecznym. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości zarządczej i sprawozdawczości spółek prawa handlowego. Dobra znajomość prawa podatkowego w odniesieniu do spółek prawa handlowego. Mile widziana dodatkowo znajomość polskich przepisów prawa farmaceutycznego. Wyższe studia magisterskie w zakresie nauk ekonomicznych, księgowości i finansów. Dyplom MBA w zakresie finansów lub dyplom ACCA lub CIMA. Doświadczenie w realizacji procesów inwestycyjnych, finansowo-księgowych i sprawozdawczych w renomowanej firmie farmaceutycznej, w sieci aptek lub profesjonalnej firmie FMCG, zgodnie z przepisami obowiązującymi w Unii Europejskiej, wymogami Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR), wymogami Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) jest warunkiem koniecznym. Doświadczenie w przygotowywaniu okresowych bilansów i raportów finansowych dla potrzeb Zarządu Spółki w Polsce oraz kierownictwa w zagranicznej centrali korporacji. Doświadczenie we współpracy z bankami obsługującymi działalność inwestycyjną i operacyjną korporacji. Mile widziane doświadczenie w fuzjach i przejęciach podmiotów gospodarczych zgodnie z przepisami Unii Europejskiej. Dobra znajomość nowoczesnych zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP i relacyjnych baz danych wykorzystywanych w procesach zarządczych i finansowo-księgowych spółek prawa handlowego. Dobra znajomość informatycznych systemów analityki finansowej. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Język polski jako język ojczysty. Doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi przy stale rosnącej efektywności ekonomicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Doświadczenie na podobnym stanowisku w niemieckiej lub skandynawskiej sieci aptek będzie dodatkowym atutem. Rozwaga i konsekwencja w działaniu. Chęć stałego rozwoju zawodowego, ambicja, upór i zdecydowanie w działaniu, silne zorientowanie na osiągnięcie zamierzonego celu. Zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja i lojalność. Zapobiegliwość, umiejętność przewidywania trudności. Odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju lub za granicą. Praca w Warszawie.


Oferta nr:  AS-3862       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Warszawa.     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
 poprzednia strona
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.