wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3820
 poprzednia strona
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 systemy teleinformatyczne
 finanse i bankowość
 marketing i media
 przemysł i energetyka
 handel
 logistyka i transport

SENIOR VICE-PRESIDENT, GENERAL MANAGER EUROPE, USA, CANADA, CHINA, INDIA, RUSSIA, AUSTRALIA, MIDDLE EAST
Firma:    Duży holding w branży spożywczej posiadający zakłady produkcyjne na terenie Unii Europejskiej, Ameryki Północnej i Azji Centralnej. Jeden z największych producentów wysokojakościowych wyrobów spożywczych. Holding z powodzeniem działa na rynku globalnym. Miliony zadowolonych konsumentów na całym świecie cenią nie tylko doskonały smak produktów tego holdingu spożywczego, ale również fakt, że produkowane są z najlepszych surowców, bez konserwantów i sztucznych barwników. Powszechnie znane marki, zbudowane od podstaw przez dział Research & Development w centrali grupy kapitałowej holdingu, mają swoich fanów w kilkudziesięciu krajach świata na 6 kontynentach. Reklama produktów holdingu ma zapewniony czas antenowy najpopularniejszych telewizji w czasie największej oglądalności.
Wymagania:    Osoba zatrudniona na stanowisku Wiceprezes Zarządu - Dyrektor Generalny będzie raportowała bezpośrednio do osoby na stanowisku Chairman w globalnej centrali holdingu spożywczego z siedzibą w Unii Europejskiej. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie tworzenie i nadzór nad realizacją strategii rozwoju biznesu dużego holdingu spożywczego na terenie wszystkich krajów Unii Europejskiej, USA, Kanady, Chin, Indii, Rosji, Ukrainy, Turcji, Australii i Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, krajów Afryki Północnej oraz Republiki Południowej Afryki. Ponadto osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie programu rozwoju strategicznego, zapewniającego realizację założonej dynamiki wzrostu przychodów i poprawę wyników na wszystkich kontynentach, tworzenie i nadzór nad realizacją przyjętych planów rozwoju i planów finansowych w zakresie poszczególnych grup produktowych i marek na określonych rynkach krajowych i międzynarodowych, zarządzanie pracą centrali holdingu w Unii Europejskiej oraz skuteczny nadzór nad uzyskiwaniem założonych wyników na poszczególnych rynkach krajowych i międzynarodowych. Sprawowanie nadzoru nad działem Research & Development w centrali grupy kapitałowej holdingu oraz dbałość o tworzenie nowych produktów i stały rozwój marek na rynku globalnym. Tworzenie i nadzór nad realizacją planów rocznych jednostek organizacyjnych wchodzących w skład holdingu spożywczego. Reprezentowanie holdingu i prowadzenie negocjacji z kluczowymi Partnerami holdingu spożywczego na wszystkich kontynentach. Wspieranie Dyrektora Operacyjnego holdingu w procesie wdrażania zasad Toyoty w funkcjonowaniu całego holdingu spożywczego na terenie wszystkich krajów Unii Europejskiej, USA, Kanady, Chin, Indii, Rosji, Ukrainy, Turcji, Australii i Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Afryki Północnej i RPA.
Uwarunkowania:    Wiedza i wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym dużym holdingiem lub korporacją międzynarodową w branży FMCG na rynku globalnym. Znakomite wyczucie biznesu i nowych trendów w branży spożywczej we współczesnym świecie. Co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego na kluczowych stanowiskach menedżerskich w pionie strategii rozwoju biznesu, sprzedaży i marketingu w renomowanej korporacji międzynarodowej w branży FMCG jest warunkiem koniecznym. Bardzo dobra znajomość nowoczesnego biznesu w branży spożywczej w krajach Unii Europejskiej, USA, Kanady, Chin, Indii, Rosji, Ukrainy, Turcji, Australii i Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Afryki Północnej i RPA. Wieloletnie doświadczenie w firmie produkcyjnej branży spożywczej lub w zarządzaniu międzynarodową siecią sprzedaży wysokojakościowych produktów spożywczych klasy Premium. Wyższe studia magisterskie w zakresie zarządzania, handlu lub marketingu. Mile widziane dodatkowo szkolenia lub studia podyplomowe w zakresie organizacji zarządzania procesami produkcyjnymi w przemyśle spożywczym. Mile widziany dyplom MBA w zakresie marketingu lub dyplom Executive MBA. Mile widziane kursy i szkolenia specjalistyczne w zakresie: Project Management, Total Quality Management, Kaizen, Six-Sigma, zasady Toyoty, marketingu strategicznego, trade marketingu, marketingu produktowego, promocji i reklamy, analiz finansowych, analiz inwestycyjnych, negocjacji kontraktów międzynarodowych, nowych norm i standardów międzynarodowych dla produkcji i sprzedaży produktów spożywczych, itp. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Mile widziana dodatkowo znajomość innych języków obcych. Język polski jako język ojczysty będzie silnym dodatkowym atutem. Co najmniej 6-letnie doświadczenie menedżerskie w działach sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, eksportu lub dystrybucji w renomowanej firmie globalnej lub międzynarodowej w branży spożywczej, najchętniej w branży napojów niealkoholowych lub deserów będzie dodatkowym atutem. Doświadczenie zawodowe na stanowisku dyrektora generalnego lub prezesa zarządu w renomowanej firmie w branży spożywczej z rozpoznawalnymi na rynku międzynarodowym własnymi markami. Wymierne osiągnięcia zawodowe na podobnym stanowisku w renomowanej firmie międzynarodowej prowadzącej działalność produkcyjną, handlową i eksportową w branży spożywczej na terenie Unii Europejskiej, USA, Azji i Bliskiego Wschodu. Doświadczenie w tworzeniu, podtrzymywaniu i stałym rozwoju relacji biznesowych z kluczowymi klientami i partnerami firmy na rynku międzynarodowym i globalnym. Doświadczenie w budowaniu i stałym rozwijaniu nowoczesnych kanałów dystrybucji produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Doświadczenie w praktycznym wykorzystaniu systemów teleinformatycznych i relacyjnych baz danych, systemów MRPII/ERP, CRM i marketingu interaktywnego dla skutecznego zarządzania rozwojem biznesu i sprzedaży produktów w branży spożywczej. Doświadczenie w budowaniu i umacnianiu prestiżowej marki handlowej na rynku międzynarodowym i globalnym. Doświadczenie w analizach finansowych, inwestycyjnych, operacyjnych i zarządzaniu ryzykiem biznesowym. Doświadczenie w kontaktach z mediami, firmami PR i agencjami reklamowymi, w tym w zakresie nowoczesnych mediów elektronicznych. Doświadczenie w sprawach dotyczących sprawozdawczości z działalności gospodarczej spółek prawa handlowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami ludzkimi w strukturach rozproszonych terytorialnie ale sprzężonych funkcjonalnie, przy stale rosnącej efektywności ekonomicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Rozwaga i konsekwencja w działaniu. Chęć stałego rozwoju zawodowego, ambicja, upór i zdecydowanie w działaniu, silne zorientowanie na osiągnięcie zamierzonego celu. Zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja i lojalność. Zapobiegliwość, umiejętność przewidywania trudności. Odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i za granicą. Praca w Polsce z częstymi zagranicznymi wyjazdami służbowymi.


Oferta nr:  AS-3820       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  MBA
Miejsce pracy:  Polska i cały świat     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
 poprzednia strona
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.