wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3803
 poprzednia   lista ofert   następna 
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 marketing i media
 ochrona zdrowia
 przemysł i energetyka
 handel
 usługi
 logistyka i transport
 różne

EXPORT DIRECTOR - USA, CANADA, UNITED KINGDOM, AUSTRALIA, CHINA, INDIA, ARAB EMIRATES
Firma:    Jeden z największych producentów wysokojakościowych wyrobów spożywczych w Europie. Od wielu lat korporacja jest jednym z liderów produkcji szerokiej gamy produktów spożywczych, w tym napojów bezalkoholowych i deserów. Konsumenci cenią nie tylko doskonały smak produktów korporacji, ale również fakt, że produkowane są z najlepszych surowców, bez konserwantów i sztucznych barwników. Korporacja od 30 lat ma polski rodowód i z wielkim powodzeniem działa od 20 lat na rynku globalnym. Powszechnie znane marki, zbudowane przez polską firmę od podstaw, mają swoich fanów w 36 krajach świata na 6 kontynentach. Reklama produktów firmy ma zapewniony czas antenowy najpopularniejszych telewizji w czasie największej oglądalności. Obecnie Zarząd korporacji podjął decyzję o zdecydowanym rozszerzeniu dotychczasowego składu dyrektorów eksportu i powołaniu trzech kolejnych stanowisk, dedykowanych nowym markom wyrobów na poszczególnych rynkach zagranicznych. Jednym z tych stanowisk jest stanowisko Dyrektor Eksportu dla obszaru: USA, Kanada, Wielka Brytania, Australia, Chiny, Indie i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Wymagania:    Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie zdecydowane rozszerzenie grup produktowych oferowanych dotychczas przez korporację na podległym obszarze oraz stałe umacnianie rangi i pozycji nowych marek, po ich wprowadzeniu na podległym obszarze: USA, Kanada, Wielka Brytania, Australia, Chiny, Indie i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Osoba ta będzie odpowiedzialna za: poszukiwanie nowych Klientów oraz rozwój sprzedaży na podległym obszarze, kontakt ze stałymi Klientami firmy, wprowadzanie nowych produktów na rynek, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie umów i ustalanie warunków współpracy, ustalanie polityki cenowej na podległym obszarze, koordynowanie procesów związanych z eksportem produkowanych wyrobów, kompleksową obsługę Klienta zagranicznego, analizę podległych rynków oraz panujących trendów, cen, asortymentu, itp. Osoba zatrudniona na stanowisku Dyrektora Eksportu będzie raportowała bezpośrednio do Prezesa Zarządu korporacji.
Uwarunkowania:    Znakomite wyczucie biznesu i nowych trendów w branży spożywczej we współczesnym świecie. Co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w renomowanej firmie z branży FMCG jest warunkiem koniecznym. Doświadczenie w eksporcie wysokojakościowych produktów spożywczych, w tym napojów bezalkoholowych, na powierzonym obszarze, będzie dodatkowym atutem. Doświadczenie w poszukiwaniu nowych Klientów w branży FMCG na określonym angielskojęzycznym obszarze działania oraz w prowadzeniu rozwoju sprzedaży na podległym obszarze. Doświadczenie w budowaniu relacji biznesowych i utrzymywaniu kontaktu ze stałymi Klientami. Doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek, w tym: przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie umów i ustalanie warunków współpracy, ustalanie polityki cenowej na podległym obszarze. Doświadczenie w koordynowaniu procesów związanych z eksportem produkowanych wyrobów. Umiejętność kompleksowej obsługi Klienta zagranicznego. Doświadczenie w przeprowadzaniu analiz podległych rynków oraz panujących trendów, cen, asortymentu, itp.rnDoświadczenie w przygotowywaniu, negocjowaniu i prowadzeniu dużych kontraktów międzynarodowych. Dbałość o wykonywanie założonego poziomu wyników. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Mile widziana znajomość innych języków obcych. Język polski jako język ojczysty. Praktyczna znajomość MS Office i programów informatycznych wspierających procesy biznesowe. Dyspozycyjność i zaangażowanie w realizację zadań. Silne nastawienie na realizację celu zawodowego. Czynne prawo jazdy kategorii B. Gotowość do częstych zagranicznych podróży służbowych. Poszukujemy osoby dynamicznej, niezwykle kreatywnej, optymistycznie nastawionej do życia, ambitnej i twórczej, o szerokich horyzontach myślowych, z silną pasją działania, dla której taka praca będzie autentycznym wyzwaniem zawodowym. Chęć stałego rozwoju zawodowego. Odporność na stres. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i za granicą. Praca w dużej miejscowości na południu Polski z częstymi zagranicznymi wyjazdami służbowymi. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie na stopce CV tekstu zgodnie z RODO. Wersja polska: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CBI ASTROMAN Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Nowy Świat 42, w celach realizacji procesów rekrutacyjnych obecnie i w przyszłości, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych RODO / GDPR określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku."


Oferta nr:  AS-3803       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Duże miasto na południu Polski.     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
 poprzednia   lista ofert   następna 
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.