wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3793
 poprzednia strona
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 finanse i bankowość
 przemysł i energetyka
 handel
 różne

DYREKTOR ROZWOJU KORPORACJI W AMERYCE PÓŁNOCNEJ, AMERYCE POŁUDNIOWEJ I EUROPIE
Firma:    Jeden ze światowych liderów przemysłu chemicznego i wydobywczego w zakresie metali nieżelaznych z kilkusetletnią tradycją w biznesie międzynarodowym. Renomowana spółka-córka koncernu, specjalizująca się w produkcji i sprzedaży unikalnych, specjalistycznych wyrobów chemicznych specjalnego zastosowania, posiadająca około 150 lat tradycji w prowadzeniu biznesu międzynarodowego, obecnie zdecydowanie rozszerza zakres swojej działalności biznesowej poprzez przejęcia kapitałowe i przejęcia podmiotów gospodarczych, zlokalizowanych na terenie Ameryki Północnej, Ameryki Południowej i Europy. Spółka posiada własne patenty i technologie wytwarzania, poparte najnowszymi normami i certyfikatami międzynarodowymi. Dysponując znacznymi nadwyżkami kapitału, korporacja dąży do szybkiego wykorzystania trwającego od kilku lat międzynarodowego kryzysu gospodarczego dla zdynamizowania procesu przejęć kapitałowych i wykupu całych podmiotów gospodarczych w branży, zlokalizowanych na terenie USA, Kanady, krajów Ameryki Łacińskiej i Europy Zachodniej.
Wymagania:    Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym nowotworzonym stanowisku będzie zdecydowane wsparcie działań Zarządu korporacji, mających na celu rozwój działalności biznesowej na rynkach zagranicznych na trzech kontynentach, głównie poprzez przejęcia kapitałowe i przejęcia podmiotów gospodarczych, zlokalizowanych na terenie USA, Kanady, krajów Ameryki Łacińskiej i krajów Europy Zachodniej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, przy ścisłej współpracy z Dyrektorem ds. Analiz Strategicznych, będzie zajmowała się analizami rynku, gromadzeniem informacji biznesowej i technologicznej, współpracowała z doradcami zewnętrznymi, przygotowywała analizy finansowe i rekomendacje dla Zarządu korporacji, przygotowywała i formułowała cele negocjacyjne, prowadziła negocjacje w imieniu korporacji, a w przyszłości sprawowała nadzór nad prowadzoną przez korporację działalnością gospodarczą na terenie USA, Kanady, krajów Ameryki Łacińskiej i krajów Europy Zachodniej.
Uwarunkowania:    Znakomite wyczucie globalnego biznesu, szczególnie w branży chemicznej i wydobywczej. Wyższe studia magisterskie w zakresie zarządzania lub finansów. Studia podyplomowe w zakresie zarządzania rozwojem biznesu, bankowości inwestycyjnej, inwestycji kapitałowych i rynku papierów wartościowych, fuzji i przejęć kapitałowych, przeprowadzania "due diligence" lub zachodni dyplom MBA / Executive MBA. Dyplom ukończenia studiów magisterskich lub podyplomowych w zakresie zarządzania biznesem międzynarodowym uzyskany na renomowanej uczelni w USA, Kanadzie lub Wielkiej Brytanii będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, w tym terminologii biznesowej. Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na rynkach zagranicznych, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim. Doświadczenie w zakresie realizacji analiz gospodarczych mających na celu rozwój działalności biznesowej korporacji poprzez przejęcia kapitałowe lub wykup podmiotów gospodarczych jest warunkiem koniecznym. Doświadczenie w zarządzaniu interdyscyplinarnymi zespołami ludzkimi, poparte ewidentnymi dokonaniami zawodowymi. Doświadczenie w analizach i organizacji rozwoju biznesu na terenie Ameryki Północnej i Ameryki Południowej jest warunkiem koniecznym. Mile widziane doświadczenie w pracy na rynku USA lub Kanady w zakresie zarządzania rozwojem biznesu poprzez fuzje i przejęcia kapitałowe spółek, szczególnie w branży chemicznej lub wydobywczej. Dodatkowe doświadczenie w zakresie zarządzania rozwojem biznesu poprzez fuzje i przejęcia kapitałowe spółek na terenie Ameryki Łacińskiej będzie dodatkowym atutem. Doświadczenie w prowadzeniu projektów dotyczących finansowania przejęć i akwizycji przedsiębiorstw (LBO, MBO, MBI, itp.) poprzez pracę w banku inwestycyjnym, funduszu Private Equity, funduszu Venture Capital, bankowości korporacyjnej realizującej programy "Mezzanine", itp. Bardzo dobra znajomość nowoczesnych systemów teleinformatycznych i analitycznych dla realizacji powierzonych zadań i celów. Umiejętność samodzielnego poruszania się w środowisku nowoczesnego biznesu międzynarodowego i globalnego oraz odbywania licznych podróży służbowych na terenie USA, Kanady i Ameryki Łacińskiej jest warunkiem koniecznym. Pełna dyspozycyjność. Dobra orientacja w regulacjach prawnych dotyczących prowadzenia biznesu na poszczególnych rynkach zagranicznych w branży chemicznej lub wydobywczej, szczególnie prawa gospodarczego w USA będzie dodatkowym atutem. Wysokie zdolności menedżerskie, analityczne, negocjacyjne, bardzo dobra komunikatywność, chęć stałego rozwoju zawodowego, lojalność wobec pracodawcy, ambicja i profesjonalizm. Znakomite referencje z całego przebiegu pracy zawodowej w kraju i zagranicą. Praca w Polsce z częstymi wyjazdami do USA, Kanady i krajów Ameryki Łacińskiej.


Oferta nr:  AS-3793       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Polska oraz USA, Kanada i kraje Ameryki Łacińskiej.     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
 poprzednia strona
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.