wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3726
 poprzednia strona
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 systemy teleinformatyczne
 finanse i bankowość
 marketing i media
 handel
 różne

DYREKTOR PIONU MARKETINGU, SPRZEDAŻY I ROZWOJU RYNKU B2C
Firma:    Renomowana firma posiadająca znakomicie rozwiniętą ogólnopolską strukturę sprzedaży i dystrybucji swoich produktów, wykorzystująca nowoczesne środki teleinformatyczne, w tym sieci telekomunikacji stacjonarnej, telekomunikacji mobilnej i satelitarnej. Produkty firmy są powszechnie znane i wysoko cenione za swoją jakość i atrakcyjność na całym świecie. W Polsce produkty firmy dostarczane są bezpośrednio do sieci kilkunastu tysięcy miejsc sprzedaży, licznie odwiedzanych przez klientów, na terenie całego kraju. Reklama produktów ma zapewniony czas antenowy najpopularniejszych telewizji w czasie największej oglądalności.
Wymagania:    Osoba zatrudniona na tym stanowisku obejmie pracę po wieloletnim dotychczasowym dyrektorze pionu, który awansował do wyższych struktur zarządczych. Osoba ta będzie raportowała bezpośrednio do Zarządu Spółki w Polsce. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: tworzenie i wprowadzanie na polski rynek nowych produktów, sprawowanie nadzoru nad organizacją wdrożeń nowych produktów w ogólnopolskiej sieci sprzedaży, tworzenie i realizację strategii marketingowych i sprzedażowych koncernu w Polsce, zapewnienie realizacji planów sprzedażowych na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, przygotowanie i koordynowanie kampanii marketingowych oraz innych działań wspierających sprzedaż, rozwój i optymalizację sieci sprzedaży, opracowywanie i monitorowanie realizacji planów sprzedaży oraz budżetu marketingowego we wszystkich grupach produktowych i wszystkich rejonach sprzedaży w Polsce, współpracę z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektów dotyczących sprzedaży i marketingu, stałą analizę konkurencji i trendów rozwoju rynków dla poszczególnych grup produktowych, a także opracowywanie, wdrażanie i stałe doskonalenie modeli biznesowych koncernu - przy zmieniających się trendach, zasobach finansowych klientów i zmianach w regulacjach prawnych obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Uwarunkowania:    Wyższe studia magisterskie renomowanej uczelni krajowej lub zagranicznej, mile widziane ekonomiczne w zakresie zarządzania lub marketingu. Mile widziany dyplom MBA w zakresie marketingu lub dyplom Executive MBA. Mile widziany certyfikat CIM. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Mile widziana dodatkowa znajomość innych języków obcych. Język polski jako język ojczysty. Doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu kilkudziesięcioosobowymi zespołami i strukturami pośrednimi rozproszonymi terytorialnie ale sprzężonymi funkcjonalnie. Co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Marketingu oraz 2-letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w renomowanej firmie B2C (ang. Business-to-consumer) lub doświadczenie na stanowisku Starszego Konsultanta w renomowanej firmie konsultingowej realizującej usługi doradztwa strategicznego dla biznesu, szczególnie w zakresie restrukturyzacji i modelowania biznesowego. Znakomita znajomość nowoczesnych metod sprzedaży, marketingu strategicznego, marketingu produktowego i trade marketingu w sektorze B2C. Dobra znajomość nowoczesnych technologii teleinformatycznych wykorzystywanych w systemach sprzedaży B2C. Umiejętność podejmowania skalkulowanego ryzyka zawodowego, kreatywność, odwaga i zdecydowanie w działaniu. Umiejętność przewidywania wydarzeń i szybkiego tworzenia nowych rozwiązań, wynikających ze zmieniających się okoliczności. Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne. Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami młodych, ambitnych, wysoko wykwalifikowanych pracowników. Strategiczne myślenie - umiejętność prognozowania przyszłych trendów rynkowych i opracowywania nowatorskich działań marketingowych i sprzedażowych dla zdobycia nowych klientów. Doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu polityki marketingowej, w planowaniu i wdrażaniu zmian o istotnym znaczeniu dla strategii rozwoju sprzedaży poszczególnych zestawów produktowych. Umiejętność przeprowadzania analiz rynkowych, tworzenia nowych grup produktowych i rozwoju istniejących produktów rynkowych. Umiejętność tworzenia business planów, przeprowadzania analiz SWOT, oceny ryzyka i zarządzania ryzykiem w warunkach dynamicznie zmieniającej się gospodarki wolnorynkowej. Umiejętność modelowania biznesowego, optymalizowania struktur funkcjonalnych i organizacyjnych, przeprowadzania restrukturyzacji w warunkach bezkolizyjnej realizacji zadań bieżących. Umiejętność rozwiązywania problemów - ocena danych i sytuacji, rozpoznawanie potencjalnych problemów oraz znajdowanie rozwiązań. Zdolności przywódcze - motywowanie, prowadzenie do osiągania celów, coaching, mentoring i szkolenie podwładnych. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office Professional i Internetu. Dobra praktyczna znajomość profesjonalnych systemów zarządzania projektami. Ambicja i profesjonalizm. Chęć stałego doskonalenia zawodowego. Praca w Warszawie.


Oferta nr:  AS-3726       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Warszawa     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
 poprzednia strona
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.