wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl


Oferta nr: AS-3711
 poprzednia strona
Kategorie:  zarządzanie strategiczne
 systemy teleinformatyczne
 finanse i bankowość
 marketing i media
 handel
 usługi
 różne

SALES & MARKETING & BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR POLAND
Firma:    Duży, międzynarodowy koncern intensywnie inwestujący w Polsce już od początku lat 90-tych. Koncern posiada znakomicie rozwiniętą ogólnopolską strukturę sprzedaży i dystrybucji swoich wyrobów, wykorzystującą nowoczesne środki teleinformatyczne, w tym sieci telekomunikacji stacjonarnej, telekomunikacji mobilnej i satelitarnej. Produkty koncernu są powszechnie znane i wysoko cenione za swoją jakość. Dostarczane są przez koncern bezpośrednio do sieci kilkunastu tysięcy miejsc sprzedaży, licznie odwiedzanych przez klientów, na terenie całego kraju. Reklama produktów koncernu ma zapewniony czas antenowy najpopularniejszych telewizji w czasie największej oglądalności.
Wymagania:    Osoba zatrudniona na tym stanowisku obejmie pracę po wieloletnim dotychczasowym dyrektorze, który awansował do wyższych struktur zarządczych koncernu poza Polską. Osoba ta będzie raportowała bezpośrednio do Zarządu Spółki w Polsce. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: zapewnienie realizacji planów sprzedażowych koncernu na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, sprawowanie nadzoru nad organizacją sieci sprzedaży, tworzenie i wprowadzanie na polski rynek nowych produktów, przygotowanie i koordynowanie kampanii marketingowych oraz innych działań wspierających sprzedaż, rozwój i optymalizację sieci sprzedaży, tworzenie i realizację strategii marketingowych i sprzedażowych koncernu w Polsce, opracowywanie i monitorowanie realizacji planów sprzedaży oraz budżetu marketingowego we wszystkich grupach produktowych i wszystkich rejonach sprzedaży w Polsce, współpracę z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektów dotyczących sprzedaży i marketingu, stałą analizę konkurencji i trendów rozwoju rynków dla poszczególnych grup produktowych, a także opracowywanie, wdrażanie i stałe doskonalenie modeli biznesowych koncernu - przy zmieniających się trendach, zasobach finansowych klientów i zmianach w regulacjach prawnych obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Uwarunkowania:    Wyższe studia magisterskie renomowanej uczelni krajowej lub zagranicznej, mile widziane ekonomiczne w zakresie zarządzania lub marketingu. Mile widziany dyplom MBA w zakresie marketingu lub dyplom Executive MBA. Mile widziany certyfikat CIM. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jest warunkiem koniecznym. Mile widziana dodatkowa znajomość innych języków obcych. Język polski jako język ojczysty. Doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu kilkudziesięcioosobowymi zespołami i strukturami pośrednimi rozproszonymi terytorialnie ale sprzężonymi funkcjonalnie. Co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w renomowanej firmie B2C (ang. Business-to-consumer) lub doświadczenie na stanowisku Starszego Konsultanta w renomowanej firmie konsultingowej realizującej usługi doradztwa strategicznego dla biznesu, szczególnie w zakresie restrukturyzacji i modelowania biznesowego. Znakomita znajomość nowoczesnych metod sprzedaży, marketingu strategicznego, marketingu produktowego i trade marketingu w sektorze B2C. Dobra znajomość nowoczesnych technologii teleinformatycznych wykorzystywanych w systemach sprzedaży B2C. Umiejętność podejmowania skalkulowanego ryzyka zawodowego, kreatywność, odwaga i zdecydowanie w działaniu. Umiejętność przewidywania wydarzeń i szybkiego tworzenia nowych rozwiązań, wynikających ze zmieniających się okoliczności. Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne. Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami młodych, ambitnych, wysoko wykwalifikowanych pracowników. Strategiczne myślenie - umiejętność prognozowania przyszłych trendów rynkowych i opracowywania nowatorskich działań sprzedażowych dla zdobycia nowych klientów. Doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu polityki marketingowej, w planowaniu i wdrażaniu zmian o istotnym znaczeniu dla strategii rozwoju sprzedaży poszczególnych zestawów produktowych. Umiejętność przeprowadzania analiz rynkowych, tworzenia nowych grup produktowych i rozwoju istniejących produktów rynkowych. Umiejętność tworzenia business planów, przeprowadzania analiz SWOT, oceny ryzyka i zarządzania ryzykiem w warunkach dynamicznie zmieniającej się gospodarki wolnorynkowej. Umiejętność modelowania biznesowego, optymalizowania struktur funkcjonalnych i organizacyjnych, przeprowadzania restrukturyzacji w warunkach bezkolizyjnej realizacji zadań bieżących. Umiejętność rozwiązywania problemów - ocena danych i sytuacji, rozpoznawanie potencjalnych problemów oraz znajdowanie rozwiązań. Zdolności przywódcze - motywowanie, prowadzenie do osiągania celów, coaching, mentoring i szkolenie podwładnych. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office Professional i Internetu. Dobra praktyczna znajomość MS Project. Mile widziana znajomość profesjonalnych systemów zarządzania projektami. Ambicja i profesjonalizm. Chęć stałego doskonalenia zawodowego. Praca w Warszawie.


Oferta nr:  AS-3711       kraj:  Polska     Wymagane wykształcenie:  Masters
Miejsce pracy:  Warszawa     Stanowisko menedżerskie:  tak

wydrukuj tę ofertę
 poprzednia strona
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.