wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl

Światowa premiera Mitsubishi Concept-Global Small w Genewie 2011.03.06

Genewa, Szwajcaria - 3 marca 2011 - Po debiucie pojazdów opartych na platformie Project Global w segmentach C i D, Mitsubishi Motors Corporation rozszerza zakres globalnych produktów planując wprowadzenie pojazdu Global Small w segmencie B. Na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowała Concept-Global Small, nowy e-kompaktowy pojazd przygotowany do produkcji seryjnej pod koniec 2011 roku.

Mitsubishi Concept-Global Small na ulicy w Genewie
Foto: Mitsubishi Motors Corporation
 

Genewa, Szwajcaria - 3 marca 2011

Po debiucie pojazdów opartych na platformie Project Global w segmentach C i D (Lancer, Outlander, ASX, Delica D:5), firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) rozszerza zasięg swoich globalnych produktów planując wprowadzenie pojazdu Global Small w segmencie B.

Mitsubishi Concept-Global Small na ulicy w Genewie
Foto: Mitsubishi Motors Corporation
 
Będzie to konstrukcja najnowszej generacji o niezwykłych możliwościach adaptacyjnych, która w założeniach konstruktorskich ma spełniać oczekiwania klientów z segmentu małych samochodów na WSZYSTKICH światowych rynkach.

Mitsubishi Concept-Global Small na ulicy w Genewie
Foto: Mitsubishi Motors Corporation
 
Zaprezentowany pod nazwą Concept-Global Small na tegorocznym salonie samochodowym w Genewie, nowy e-kompaktowy pojazd zostanie pokazany w wersji przygotowanej do produkcji seryjnej pod koniec roku, czyli jeszcze przed uruchomieniem samej produkcji, które zaplanowano na początek 2012 roku.

Geneva Motor Show 2011 - Mitsubishi Concept-Global Small
Foto: Mitsubishi Motors Corporation
 
Samochód montowany będzie w nowej fabryce Mitsubishi Motors Corporation, która powstaje w Tajlandii
.

Geneva Motor Show 2011 - Mitsubishi Concept-Global Small
Foto: Mitsubishi Motors Corporation
 
Będzie to trzeci zakład produkcyjny w tym strategicznie ważnym dla firmy MMC kraju.


Globalny produkt na potrzeby „globalnej wioski”


Nowe Mitsubishi będzie miało status modelu podstawowego na rynkach wschodzących oraz modelu ekonomicznego na rynkach dojrzałych.

Geneva Motor Show 2011 - Mitsubishi Concept-Global Small
Foto: Mitsubishi Motors Corporation
 
Nowy e-kompaktowy pojazd stanowić będzie reakcję firmy MMC na kilka niezaprzeczalnych
faktów:

• 80% całkowitej produkcji firmy Mitsubishi Motors trafia na eksport, zatem należy poważnie rozważyć globalizację w handlu i komunikacji, niezależnie od segmentu rynkowego.

• Na rynkach o dużej dynamice wzrostu takich jak rynek Chin, Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN) oraz na pozostałych rynkach wschodzących (do 2013 roku 50% wszystkich światowych rynków) firma MMC powinna odpowiedzieć na rosnący popyt na indywidualne rozwiązania transportowe oferując przystępne cenowo, paliwooszczędne i pojemne, acz kompaktowe pojazdy.

• Na dojrzałym rynku japońskim, północnoamerykańskim i europejskim zmniejszanie gabarytów i pojemności oraz wydajność paliwowa to kluczowe czynniki pozwalające spełnić coraz bardziej rygorystyczne normy ekologiczne i jednocześnie wyjść naprzeciw wielostronności w motoryzacji oferując rozsądne produkty w odmienionym segmencie B.

• W obliczu dynamicznie ewoluującego kursu wymiany walut oraz wobec zmiennych cen produktów, a także ze względu na chęć zaoferowania na wszystkich rynkach małych pojazdów, których cena z definicji obłożona jest niską marżą, firma Mitsubishi Motors będzie kontynuować politykę maksymalnej wydajności produkcyjnej opartą na koncepcji globalnego ośrodka produkcyjnego.

Geneva Motor Show 2011 - Mitsubishi Concept-Global Small
Foto: Mitsubishi Motors Corporation
 

“e-“ jak…


Nowy pojazd Global Small powstał w międzynarodowym centrum rozwojowo-badawczym MMC w Okazaki (Japonia) w ciągu niecałych 2 lat.

Geneva Motor Show 2011 - Mitsubishi Concept-Global Small
Foto: Mitsubishi Motors Corporation
 
Dzięki swej konstrukcji (a nie doraźnym modyfikacjom) spełnia on wszystkie eco-kompaktowe wymogi:


e jak efektywność: niezwykle wydajny pojazd e-kompaktowy firmy Mitsubishi Motors łączy zalety małego samochodu (łatwość manewrowania), świetną widoczność mimo obecności pięciu dorosłych osób, które podróżują w komfortowych warunkach, oraz wystarczający przedział bagażowy, co przy tak niewielkich gabarytach (dł. x szer.: 3,74 x 1,68 m) oznacza najbardziej efektywne wykorzystanie przestrzeni w segmencie B.

e jak e-konstrukcja: aby uniknąć późniejszych kosztownych modyfikacji konstrukcja, na której oparto ten e-kompaktowy pojazd, została od razu zaprojektowana tak, by w przyszłości odpowiadać wymaganiom docelowej grupy konsumenckiej oraz spełniać przepisy i normy na WSZYSTKICH rynkach od Japonii, przez Amerykę Północną i Europę, aż po rynki wschodzące – tym samym powstał pierwszy taki pojazd w segmencie małych samochodów.

e jak ekologia: dzięki zabiegom obniżającym masę nowych, benzynowych silników MIVEC o pojemności 1,0 i 1,2 litra, oraz dzięki zastosowaniu ekologicznych rozwiązań technologicznych firmy MMC (funkcja Auto Stop & Go, system odzysku energii kinetycznej hamowania itd. …) i świetnym właściwościom aerodynamicznym (które zdradza choćby pochylona linia dachu), e-kompaktowe Mitsubishi może pochwalić się bardzo rozsądnym zużyciem paliwa oraz poziomem emisji odpowiadającym obecnym rynkowym trendom.

e jak elektryczny pojazd: uniwersalna architektura Global Small umożliwia również zastosowanie w nowym e-kompaktowym pojeździe w pełni elektrycznego układu napędowego, co stanowi kolejny krok w stronę technologii pro-środowiskowej.

e jak ekonomia: jak przystało na produkt japoński, Global Small to wyjątkowo solidna i niezawodna konstrukcja, która dodatkowo gwarantuje niskie koszty utrzymania.

e jak efektywny design: na co dzień mały, niezawodny pojazd świetnie radzi sobie w zakorkowanym mieście i poza nim, a także pozwoli poszaleć na autostradzie (naturalnie bez łamania ograniczeń prędkości), bowiem e-kompaktowe Mitsubishi zaprojektowano w dużej mierze pod kątem praktycznej wydajności. Pojazd wygląda solidnie, oferuje bardzo dobre właściwości aerodynamiczne i z pewnością stanowił będzie sympatyczną ozdobę naszych ulic.

e jak eksport: wyjątkowy pojazd Global Small powstawał będzie w fabryce firmy MMC w strefie przemysłowej Laem Chabang Industrial Estate w tajlandzkiej prowincji Chonburi. Zakładana roczna produkcja wynosić ma 150 000 sztuk (możliwe będzie jej zwiększenie do 200 000 sztuk), a pojazdy eksportowane będą na rynki krajów Stowarzyszenia ASEAN, do Japonii, Azji Północnej, Australii i Azji Południowej, Europy, Ameryki Północnej oraz do wielu innych regionów świata.

Geneva Motor Show 2011 - Mitsubishi Concept-Global Small
Foto: Mitsubishi Motors Corporation
 
50 lat
po debiucie pierwszego małego samochodu marki Mitsubishi – modelu 500, który pojawił się na rynku w 1960 roku, czyli na początku masowego eksportu japońskich pojazdów – ambitny pojazd e-kompaktowy Mitsubishi Motors otwiera nową kartę w historii firmy MMC...

Geneva Motor Show 2011 - Mitsubishi Concept-Global Small
Foto: Mitsubishi Motors Corporation
 

Podstawowe dane techniczne*

Długość całkowita:         3,74 m
Szerokość całkowita:      1,68 m
Wysokość całkowita:      1,49 m

Układ napędowy:

3-cylindrowy silnik MIVEC (benzynowy)
pojemność 1,0 litra – moc około 50 kW / 70 KM
pięciostopniowa przekładnia manualna
funkcja Auto Stop & Go
system odzysku energii kinetycznej hamowania

opony o niskich oporach toczenia w rozmiarze 185/55 R 16

*Dane o charakterze informacyjnym mogą różnić się od parametrów finalnej wersji produkcyjnej pojazdu.


Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

http://www.press.mitsubishi.pl/www/aktualnosc/125-swiatowa-premiera-mitsubishi-concept-globall-small-w-genewie/2  


ASTROMAN magazine


wydrukuj ten artykuł
  strona: 1 z 1
polecamy artykuły
Health Economics and Big Data Analytics (HEBDA) - innowacyjne studia magisterskie w Akademii Leona Koźmińskiego
Fujitsu Receives Order for Massively Parallel Supercomputer System from The University of Tokyo
Selena Group: A new hybrid adhesive Tytan Professional Fix2 GT launched in Spain and Poland
Grupa Selena: Nowy klej hybrydowy Tytan Professional Fix2 GT wprowadzony w Hiszpanii i Polsce
BASF's Master Builders Solutions presents innovative portfolio of concrete admixtures at BetonTage exhibition
Muscat International Airport in Oman installs World´s First fully working Drone Detection System AARTOS worth 10 Million Euros
Avison Young completes acquisition of U.K.-based GVA; two companies combine under Avison Young name and brand
The Volkswagen Group is investing in the mobility of the future
Boeing Partners with Aerion to Accelerate Supersonic Travel
McCormick & Company and IBM Announce Collaboration Pioneering the Use of Artificial Intelligence in Flavor and Food Product Development
ZUS wybiera IBM Z w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych klientów
Toyota and SoftBank Joint Venture, MONET, Starts Operations
Mercedes-Benz. The cooperative car: Intuitively knowing what the car is planning
Intel Names Robert Swan CEO
Builder Awards 2018: SELENA SA po raz siódmy Budowlaną Firmą Roku. Andrzej Ulfig z tytułem Osobowość Roku
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2019. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.