wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl

Elektryczny Citroen Survolt 2010.03.06

Elektryczny Citroen Survolt jest kontynuacją odważnych linii nadwozia, jakie Citroen zaprezentował podczas salonu samochodowego we Frankfurcie nad Menem, pokazując model Revolte. Podczas jubileuszowego 80th International Motor Show 2010 w Genewie, komentatorzy zastanawiali się nad tym, czy i kiedy ten fascynujący model wejdzie do seryjnej produkcji.

Źródło: autogaleria.pl
 
Elektryczny Citroen Survolt
jest kontynuacją odważnych linii nadwozia modelu Revolte, który Citroen zaprezentował we wrześniu ubiegłego roku i był ozdobą Salonu Samochodowego we Frankfurcie nad Menem.
Podczas jubileuszowego 80th International Motor Show 2010 w Genewie, komentatorzy zastanawiali się nad tym, czy i kiedy ten fascynujący model wejdzie do seryjnej produkcji.

 
   
 
Od pewnego czasu, Citroen podąża ścieżką fascynujących wizji i po nowoczesnych konceptach GT i Revolte zaprezentował kolejny pojazd, który nie jednemu wielbicielowi pięknych stylizacji aut zawróci ponownie w głowie.

Design Citroena Survolt ma za zadanie zaprezentować jego zwinność oraz precyzję, jednocześnie pokazując, że jest wyrafinowany i luksusowy.

Źródło: autogaleria.pl
 
Z miejskiego pojazdu postanowiono stworzyć rasowego sportowca.
Prototyp odznacza się bardzo dynamicznie narysowanym nadwoziem, z wyraźnie zaznaczonymi przetłoczeniami i obłościami.
Z przodu producent wyeksponował zderzak, a z tyłu dyfuzor i pokaźnych rozmiarów spojler.
Nadwozie pokrywa dwukolorowy lakier, a na osiach umieszczono alufelgi o bardzo ciekawym wzorze.

Źródło: autogaleria.pl
 
Samochód ma 3,85 m długości, 1,87 m szerokości i 1,20 m wysokości.
W środku przygotowano miejsce dla dwojga osób.
Citroen Survolt jest krótszy od wielu miejskich samochodów. Karoseria auta wygląda bardzo dynamicznie za sprawą niewielkiej wysokości oraz znacznej szerokości.

Źródło: autogaleria.pl
 
Citroen Survolt
ma nisko osadzone nadwozie typu coupe o sportowych aerodynamicznych liniach z dużym logo na środku owalnej osłony chłodnicy.
Chrom i aluminium nawiązuje do luksusu i sportów samochodowych.

Źródło: autogaleria.pl
 
Nowoczesne, nieco abstrakcyjne wnętrze samochodu ma upewnić kierowcę, że siedzi w aucie wyposażonym w najnowsze technologie.
Duże przeszklone powierzchnie mają doświetlić i powiększyć optycznie utrzymany w ciemnej kolorystyce środek auta.

Źródło: autogaleria.pl
 
Survolt
będzie wyposażony w dynamiczny i cichy elektryczny układ napędowy.
Pokazany podczas tegorocznego salonu w Genewie samochód elektryczny Citroen Survolt, napędzany jest przez motory elektryczne oraz niewielki silnik spalinowy.
Jednostkę napędową umieszczono z tyłu i napędza ona tylko tylną oś.
Baterie ulokowano w płycie podłogowej na całej długości auta.
Układ napędowy Citroen Survolt ma moc około 275 KM.

Źródło: autogaleria.pl
 
Producent twierdzi, że nie ma jeszcze oficjalnie wobec modelu Survolt większych planów, ale nie powinno być zaskoczeniem utworzenie w najbliższej przyszłości na jego bazie serii wyścigowej.

90 lat istnienia filmy Citroen to także 90 lat innowacji w przemyśle motoryzacyjnym.
Menedżerowie firmy Citroen zasłynęli hydropneumatycznym zawieszeniem, skrętnymi światłami oraz niebanalną stylizacją.
W Genewie przedstawili kolejną nowość, która ma przesuwać granice i łamać konwenanse.

Źródło: autogaleria.pl
 
Dotychczas oferowane samochody z napędem elektrycznym były nudne, poprawne i pozbawione indywidualnego charakteru.
Citroen Survolt jest inny.
Zrywa z prostą stylizacją karoserii oraz banalnymi wnętrzami.
Francuzi po raz kolejny udowodnili, że wysmakowanie stylistyczne i dobre materiały wykończeniowe nie muszą być zarezerwowane wyłącznie dla najbardziej prestiżowych samochodów.

Tomasz Popławski

05.03.2010

http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=2901  



ASTROMAN magazine


wydrukuj ten artykuł
  strona: 1 z 1
polecamy artykuły
Microsoft acquires Semantic Machines, advancing the state of conversational AI
The FIAT 500e uses an Electric-Drive Motor with 111 HP (83 kW) and 147 LB-FT (200 Nm) of Torque
Volkswagen debuts 2018 enthusiast vehicle fleet at SOWO: The European Experience in Savannah, Georgia, USA
Airbus Defence and Space. SpaceDataHighway: 10,000 successful laser connections - Reliability of 99.8 per cent
Intel's 3 Million Square Feet of Solar Panels Help Heat, Cool and Light
Dell Technologies Accelerates Hyper-Converged Infrastructure Portfolio Growth; Simplifies Path to VMware-based Clouds
Satelita Biomass zmierzy ilość lasów na Ziemi. W misji Europejskiej Agencji Kosmicznej uczestniczą inżynierowie z SENER Polska
Satya Nadella, CEO at Microsoft: Opportunity and responsibility in the era of the Intelligent Cloud and Intelligent Edge
Microsoft Build highlights new opportunity for developers, at the edge and in the cloud
ABB to strengthen Indonesia's power grid and support economic growth
Polskie start-upy prezentowały się w Kanadzie
Na Marsa wystartowała misja NASA InSight z polskim penetratorem Kret firmy Astronika na pokładzie
Mercedes-Benz USA: Enhancing the user experience through augmented reality
Boeing: Aviall to lead AHRLAC supply chain, join industry team Bronco Combat Systems
Polska Grupa WB: Zbrojne drony podbijają świat
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.