wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl

Elektryczny Citroen Survolt 2010.03.06

Elektryczny Citroen Survolt jest kontynuacją odważnych linii nadwozia, jakie Citroen zaprezentował podczas salonu samochodowego we Frankfurcie nad Menem, pokazując model Revolte. Podczas jubileuszowego 80th International Motor Show 2010 w Genewie, komentatorzy zastanawiali się nad tym, czy i kiedy ten fascynujący model wejdzie do seryjnej produkcji.

Źródło: autogaleria.pl
 
Elektryczny Citroen Survolt
jest kontynuacją odważnych linii nadwozia modelu Revolte, który Citroen zaprezentował we wrześniu ubiegłego roku i był ozdobą Salonu Samochodowego we Frankfurcie nad Menem.
Podczas jubileuszowego 80th International Motor Show 2010 w Genewie, komentatorzy zastanawiali się nad tym, czy i kiedy ten fascynujący model wejdzie do seryjnej produkcji.

 
   
 
Od pewnego czasu, Citroen podąża ścieżką fascynujących wizji i po nowoczesnych konceptach GT i Revolte zaprezentował kolejny pojazd, który nie jednemu wielbicielowi pięknych stylizacji aut zawróci ponownie w głowie.

Design Citroena Survolt ma za zadanie zaprezentować jego zwinność oraz precyzję, jednocześnie pokazując, że jest wyrafinowany i luksusowy.

Źródło: autogaleria.pl
 
Z miejskiego pojazdu postanowiono stworzyć rasowego sportowca.
Prototyp odznacza się bardzo dynamicznie narysowanym nadwoziem, z wyraźnie zaznaczonymi przetłoczeniami i obłościami.
Z przodu producent wyeksponował zderzak, a z tyłu dyfuzor i pokaźnych rozmiarów spojler.
Nadwozie pokrywa dwukolorowy lakier, a na osiach umieszczono alufelgi o bardzo ciekawym wzorze.

Źródło: autogaleria.pl
 
Samochód ma 3,85 m długości, 1,87 m szerokości i 1,20 m wysokości.
W środku przygotowano miejsce dla dwojga osób.
Citroen Survolt jest krótszy od wielu miejskich samochodów. Karoseria auta wygląda bardzo dynamicznie za sprawą niewielkiej wysokości oraz znacznej szerokości.

Źródło: autogaleria.pl
 
Citroen Survolt
ma nisko osadzone nadwozie typu coupe o sportowych aerodynamicznych liniach z dużym logo na środku owalnej osłony chłodnicy.
Chrom i aluminium nawiązuje do luksusu i sportów samochodowych.

Źródło: autogaleria.pl
 
Nowoczesne, nieco abstrakcyjne wnętrze samochodu ma upewnić kierowcę, że siedzi w aucie wyposażonym w najnowsze technologie.
Duże przeszklone powierzchnie mają doświetlić i powiększyć optycznie utrzymany w ciemnej kolorystyce środek auta.

Źródło: autogaleria.pl
 
Survolt
będzie wyposażony w dynamiczny i cichy elektryczny układ napędowy.
Pokazany podczas tegorocznego salonu w Genewie samochód elektryczny Citroen Survolt, napędzany jest przez motory elektryczne oraz niewielki silnik spalinowy.
Jednostkę napędową umieszczono z tyłu i napędza ona tylko tylną oś.
Baterie ulokowano w płycie podłogowej na całej długości auta.
Układ napędowy Citroen Survolt ma moc około 275 KM.

Źródło: autogaleria.pl
 
Producent twierdzi, że nie ma jeszcze oficjalnie wobec modelu Survolt większych planów, ale nie powinno być zaskoczeniem utworzenie w najbliższej przyszłości na jego bazie serii wyścigowej.

90 lat istnienia filmy Citroen to także 90 lat innowacji w przemyśle motoryzacyjnym.
Menedżerowie firmy Citroen zasłynęli hydropneumatycznym zawieszeniem, skrętnymi światłami oraz niebanalną stylizacją.
W Genewie przedstawili kolejną nowość, która ma przesuwać granice i łamać konwenanse.

Źródło: autogaleria.pl
 
Dotychczas oferowane samochody z napędem elektrycznym były nudne, poprawne i pozbawione indywidualnego charakteru.
Citroen Survolt jest inny.
Zrywa z prostą stylizacją karoserii oraz banalnymi wnętrzami.
Francuzi po raz kolejny udowodnili, że wysmakowanie stylistyczne i dobre materiały wykończeniowe nie muszą być zarezerwowane wyłącznie dla najbardziej prestiżowych samochodów.

Tomasz Popławski

05.03.2010

http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=2901  



ASTROMAN magazine


wydrukuj ten artykuł
  strona: 1 z 1
polecamy artykuły
Construction begins on Airbus' U.S. A220 Manufacturing Facility
BAU 2019: the "World´s Leading Trade Fair for Architecture, Materials and Systems" - and a magnet for the global trade audience
BASF co-founds global Alliance to End Plastic Waste
BASF: Supercomputer QURIOSITY is the most powerful computer in the chemical industry worldwide
CES 2019 Proves AI and 5G Will Transform the Future
Innovation at CES 2019 Unites Industries, Fuels Global Economy
CES 2019 Unveils Next-Gen Innovation to the World
ExxonMobil and World's Leading Research Labs Collaborate with IBM to Accelerate Joint Research in Quantum Computing
IBM Unveils World's First Integrated Quantum Computing System for Commercial Use
CES 2019: CTA and IBM Announce Apprenticeship Coalition to Help Close U.S. Skills Gap
IBM CEO Ginni Rometty Delivers Opening Keynote at CES 2019 on What's Next in Artificial Intelligence, Blockchain and Quantum Computing
Garmin announces certification of the G500H TXi flight displays
Sikorsky, Boeing Provide First Look At SB>1 DEFIANT
innogy eMobility Solutions GmbH: innogy turns EV technology division into dedicated company
LANXESS: Birthday celebrations for a high-tech structural material
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2019. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.