wydrukuj poleć znajomym zamów materiały
Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich:

powyżej 20 lat
powyżej 15 lat
powyżej 10 lat
powyżej 5 lat
poniżej 5 lat
jeszcze nie byłam/-em menedżerem
nie chcę być menedżerem


Subskrypcja najnowszych ofert pracy





Nasi partnerzy:

rp.pl
gazeta.pl
onet.pl
interia.pl
wp.pl

Fabrice Audan nowym Prezesem Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe 2018.07.06

Warszawa - 06 lipca 2018 - Z dniem 1 lipca 2018 roku, Fabrice Audan objął stanowisko Prezesa Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe. Zastąpił na tym stanowisku Erica Benoist, który przyjął stanowisko Globalnego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w Grupie Pernod Ricard.

Fabrice Audan objął stanowisko Prezesa Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard
 

Warszawa - 06 lipca 2018

Z dniem 1 lipca 2018 roku, Fabrice Audan objął stanowisko Prezesa Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.
Zastąpił na tym stanowisku Erica Benoist, który przyjął stanowisko Globalnego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w Grupie Pernod Ricard.


Strategiczne marki międzynarodowe Pernod Ricard.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard
 
„Polska to bardzo ciekawy i dynamiczny rynek, na którym Wyborowa Pernod Ricard ma ugruntowaną pozycję, dlatego z entuzjazmem patrzę na nowe wyzwania. Chcę skoncentrować się na dalszym rozwoju kluczowych na polskim rynku marek, takich jak wódka Wyborowa czy whisky Ballantine’s. Zależy mi także na rozwoju kategorii premium, ponieważ wyraźnie widać rosnące zainteresowanie Polaków produktami z wyższej półki – dotyczy to zwłaszcza rocznikowych whisky, ale także szampanów. Jako firma będziemy też kontynuować działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu” – skomentował Fabrice Audan.
Strategiczne marki win Pernod Ricard.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard
 
Fabrice Audan jest absolwentem Université Paris Dauphine i INSEAD Business School.

Z Pernod Ricard związany jest od 1990 roku, kiedy rozpoczął pracę audytora finansowego w Centrali firmy, do której przeszedł z Arthur Andresen LLP.
W 1993 roku objął stanowisko Wicedyrektora Finansowego w Pernod SA, a rok później, do 1996 roku, pełnił funkcję Dyrektora Finansów i Administracji Pernod Ricard Far East.

Strategiczne marki Pernod Ricard w Polsce.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard
 
W kolejnych latach, od 1996-2000 roku, pełnił funkcję Dyrektora Finansowego Orlando Wyndham Group, a od 2000 roku Dyrektora Finansowego Pernod Ricard Europe.

W 2003 roku został Prezesem i CEO Pernod Ricard Japan, funkcję tę pełnił do 2011 roku, kiedy został mianowany Dyrektorem Zarządzającym Pernod Ricard Sweden oraz Pernod Ricard Northern Europe.


Chivas Regal czyli „perła w koronie” oferty Pernod Ricard, zakupiona wraz z przejęciem legendarnej firmy Seagram.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard
 
Z dniem 1 lipca 2018 roku, Fabrice Audan objął stanowisko Prezesa Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.

Fabrice Audan jest żonaty i ma dwójkę dzieci.


Wnętrze Muzeum Polskiej Wódki przy Placu Konesera na warszawskiej Pradze.
Foto dzięki uprzejmości Pernod Ricard
 

Grupa Pernod Ricard

Pernod Ricard plasuje się na drugiej pozycji w światowej czołówce przedsiębiorstw zajmujących się produkcją win i wyrobów spirytusowych.

W roku obrotowym 2016/2017 grupa wygenerowała skonsolidowaną sprzedaż w wysokości ponad 9,01 miliardów euro.

Firma, która powstała w 1975 roku z połączenia dwóch podmiotów: Ricard i Pernod nieustannie się rozwija, bazując zarówno na wzroście organicznym, jak i przejęciach.


 
 
Do najważniejszych spółek, które weszły w skład Pernod Ricard należą Seagram (2001), Allied Domecq (2005) oraz Vin&Sprit (2008).

Pernod Ricard może poszczycić się najbardziej prestiżowym w branży portfolio, w którego skład wchodzą takie marki, jak: wódka Absolut Vodka, pastis Ricard, whisky Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute, The Glenlivet oraz Jameson Irish Whiskey, koniak Martell, rum Havana Club, dżin Beefeater, likier Malibu, szampany Mumm i Perrier-Jouet, a także wina Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo i Kenwood.

Pernod Ricard zatrudnia około 18.500 pracowników.

Firma działa w systemie zdecentralizowanym poprzez 6 „spółek markowych” i 86 „spółek rynkowych” funkcjonujących na każdym kluczowym dla grupy rynku.

Pernod Ricard przywiązuje ogromną wagę do kwestii zrównoważonego rozwoju oraz promocji odpowiedzialnej konsumpcji.

Strategia firmy opiera się na 3 głównych wartościach, które kierują jej rozwojem.
Należą do nich: duch przedsiębiorczości, wzajemne zaufanie i silne poczucie zasad etycznych.

Więcej informacji dostępnych na:
  www.pernod-ricard.com  


Źródło: Pernod Ricard

https://www.pernod-ricard.com



Editor-in-Chief of ASTROMAN magazine: Roman Wojtala, Ph.D.


wydrukuj ten artykuł
  strona: 1 z 1
polecamy artykuły
SAMSUNG. The Galaxy Note9 Unpacked 2018 Takes a Leap Toward a More Connected World
SAMSUNG. Nowy Galaxy Note9 - dla tych, którzy pragną mieć wszystko
LANXESS plans to sell remaining 50 percent stake in joint venture ARLANXEO to Saudi Aramco
"Pępowina" zaprojektowana w Warszawie poleci na Marsa. Mechanizm zaprojektowali i wykonali inżynierowie z SENER Polska
Cisco Announces Intent to Acquire Duo Security for USD2.35 billion
NVIDIA. Why GeForce Is the Graphics Platform of The International 2018
Pipistrel Alpha Electro aircraft. First flight of an electric aircraft in Finland
Bridgestone premieres leading-edge products and solutions offering ultimate efficiency, convenience and sustainability at IAA 2018
Harley-Davidson Accelerates Strategy to Build Next Generation of Riders Globally
China-Europe Railway Express (Zhengzhou): The Silk Rail Road Gets on Track
Volkswagen's all-electric I.D. R race car sets a new standard at the world's highest road race at the 2018 Pikes Peak International Hill Climb
The Microsoft Inspire 2018: Opening doors for partner innovation, growth and differentiation
Intercept Sets Distance Record for Lockheed Martin's Hit-to-Kill Patriot Advanced Capability PAC-3 MSE
ESA: New satellite launch extends Galileo's global reach
Atos to acquire American company Syntel to create global digital transformation leader for USD3.4 billion
strona główna  |  oferty pracy  |  executive search  |  ochrona prywatności  |  warunki używania  |  kontakt     RSS feed subskrypcja RSS
Copyright ASTROMAN © 1995-2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: TAU CETI.